וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלבלבת: הפרח של ג'יי לו הגיע במקום אסטרטגי במיוחד

עודכן לאחרונה: 6.2.2024 / 12:44

ג'ניפר לופז הייתה האורחת המוזיקלית בתכנית הטלוויזיה הפופולרית - סאטרדיי נייט לייב וחוץ ממכנסיים עם פתחים מסקרנים בצדדים, לשלב ההופעה הפתיעה בשמלה לבנה אלגנטית עם פרח כסוף שהצליח לטשטש מחשוף בצורה מופלאה

אחרי ג'סטין טימברלייק ודקוטה ג'ונסון ברצף לוקים משגעים הגיע תורה של האחת והיחידה ג'ניפר לופז להתארח בתוכנית האמריקנית האהובה - סאטרדיי נייט לייב. כמו כל אורחת חשובה, כל כניסה ויציאה מהמלון בניו יורק סיטי לרגל החזרות והצילומים המקדימים לתוכנית הייתה מתועדת על ידי צלמי הפפראצי. נרשמו לא מעט מעילים צמריריים ופרוותיים להתגבר על הקור הניו יורקי, אך את התותחים הכבדים היא שמרה לתוכנית עצמה.

בליווי צמוד של הסטייליסט רוב זנגארדי, שחשוב לציין כי לפעמים עובד לו ולפעמים ממש, אבל ממש לא, לבשה לופז שמלת מידי לבנה של המעצב דיוויד קומה. סך הכל שמלה לבנה חובקת גוף פשוטה למדי אך האלמנט שהתחיל בצווארון וירד על בית החזה הוא זה שעניין. ורד הפוך וכסוף כשקווי המתאר בשחור, מתחיל מהצוואר ויורד בדיוק אל המחשוף ובכך מטשטש את החזה. משגע.

ג'ניפר לופז. אינסטגרם, תומס הרולד לג'יי לו, צילום מסך
בשמלה של דיוויד קומה. ג'יי לו/צילום מסך, אינסטגרם, תומס הרולד לג'יי לו

על השיער שמרה אסוף בגולגול מוקפד עם שני שוונצים בפאות, התעטפה במעיל פרווה לבן וחתמה עם זוג מגפיים מנצנצים של כריסטיאן לובוטין. לשלב ההופעה דאגה לתת טעימה מהפיגורה האלוהית שלה עם חליפת מכנסיים לא רגילה של קיליאן קרנר בעלת פתחים מסקרנים במותניים בואכה הישבן וטופ קטנטן מעונב של frolov, מותג אוקראיני מוביל אותו גם לבשה בקליפ האחרון שלה והשוויצה בקוביות.

עוד בוואלה!

משוחררת: ג'יי לו לוקחת את טרנד האוברסייז שלב קדימה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully