וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגש פסגה: כוכבות "דוסון קריק" נראות טוב מתמיד

עודכן לאחרונה: 11.2.2024 / 9:32

מפגש פסגה עם שותפתה לסדרה האייקונית "דוסון קריק", לוק דנים שובב עם סנדלים וגרביים ועוד לוק מוצלח לאירוע הביוטי של פראדה -זה היה הסופ"ש הפורה של קייטי הולמס

קייטי הולמס, ניו יורקית בנשמה, תמיד מצליחה למקסם את האירועים בשבוע האופנה בעיר. ככה זה שהכל במרחק נגיעה, לעיתים כיף שדברים מגיעים עד אלייך. הולמס, שכבר שנים מתגוררת בתפוח הגדול מצליחה לפקוד לא מעט אירועים בפאשן וויק ויריית הפתיחה הייתה בסוף השבוע באירוע השעונים והתכשיטים של שאנל בחנות הדגל בשדרה החמישית.

מפגש פסגה לא רגיל אירע בין הולמס למישל וויליאמס, ששיחקה לצידה ב"דוסון קריק", תוכנית הנעורים המצליחה של סוף הניינטיז. שתיהן כמובן לבושות בשאנל מכף רגל ועד ראש כשקייטי בחליפת סריג נהדרת. את הקרדיגן כיפתרה רק באמצע, ממנו בצבצה חזיית תחרה, מכנסיים בגזרה גבוהה עם נעלי קולור בלוק בשחור לבן, תיק קווילט קטן שחור שאנלי ושרשרת יהלומים נופלת. הכי אהבנו את השיער שנקלע לצמה לא מתאמצת שהונחה לצד עם הפוני הטרי ושפתון באדום עמוק לצד איפור קליל.

יום אחרי התקיים אירוע הביוטי של פראדה בסיטי והולמס סיחררה בעוד לוק מוצלח. חצאית סאטן באורך מידי בירוק לימוני עם גרביונים שחורים פלוס סטילטו ועוד קרדיגן אפור עם כפתורים מתוכשטים של פראדה בתוספת תיק שחור מלבני אותו אחזה בידה.

לוק אחרון חביב, נכון לשעה זו כמובן, שבוע שלם עוד לפנינו, הכוכבת בת ה-45 בתצוגה של אליס ואוליביה המותג הניו יורקי הססגוני. כפי שמקובל הולמס לבשה מכף רגל ועד ראש את פריטי המותג, הפעם מיקס אנד מאץ' שלא הבנו עד הסוף. ג'ינס נמוך בגזרה פחות מחמיאה, חולצת דנים ומתחתיה טי שחורה ועל הכל מעין ז'קט טרנץ' בקאמל בגזרתו הקצרה. החלק החמוד שחיבבנו - גרביון ורדרד שבצבץ מהסנדלים השחורים והתיק הלבן של אליס ואוליביה עם הידית הזהובה. הכל טוב אבל, יש לך עוד שבוע שלם לתת עבודה.

עוד בוואלה!

התגעגענו: קייטי הולמס בלוק משגע ופוני שובב

לכתבה המלאה
קייטי הולמס. GettyImages
קייטי הולמס בתצוגה של אליס ואוליביה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully