וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמלת רשת ובגד גוף של סקימס - דקוטה ג'ונסון בהחלט הרשימה אותנו

עודכן לאחרונה: 15.2.2024 / 11:42

פנלופה קרוז בשמלה פרחונית, סופיה ריצ'י בלוק הריוני נהדר ודקוטה ג'ונסון בשמלת רשת סופר סקסית - הכוכבות דפקו הופעות הסופ"ש והנה כל מה שהן לבשו

דקוטה ג'ונסון

במסע יח"צ אינטנסיבי ל"מאדאם ווב", סרטה החדש של דקוטה ג'ונסון, הגיעה השחקנית להתארח בתוכנית הלייט נייט של סת' מאיירס כשהיא לבושה בשמלת רשת ארוכה של טום פורד בעלות 2,966 דולר. מתחתיה שמה בגד גוף שחור מחמיא של סיקס ב-60 דולר בלבד, מגפי ירך קטלניים של בוטגה ותיק אדום עם רצועת חוליות זהובה של גוצ'י. מטריפה. גם הפיגורה.

פנלופה קרוז

לפסטיבל הסרטים "גויה" הגיעה קרוז המשגעת בקארה חדש עמוס גוונים ושמלה פרחונית נוצצת. כמו תמיד היא שמרה אמונים למותג הבית שלה שאנל, אותו בלבד היא לובשת לשטיחים אדומים. היה גם מחשוף פוש אפ שנתן כבוד לדקולטה ועוד טול שחור שהולבש מעל חלקה התחתון של השמלה. חביב.

פנלופה קרוז. GettyImages
פרחונית. פנלופה קרוז בשאנל/GettyImages

ג'ניפר לופז

בלוק של נסיכת דיסני הגיעה ג'ניפר לופז לפתיחה של one&only one בדובאי לבושה בשמלת תפוחה של ג'יאמבטיסה ואלי. נרשמה גם עליונית שחורה תואמת ועוצמתית, נעלי פלטפורמה אימתניות של כריסטיאן לובוטין ועגילי יהלומים עם אבן אמרלד מרכזית של תכשיטי sartoro.

ג'יי לו. GettyImages
נסיכה מידי בג'יאמבטיסטה ואלי. ג'יי לו/GettyImages

עוד בוואלה!

מפגש פסגה: כוכבות "דוסון קריק" נראות טוב מתמיד

לכתבה המלאה

סופיה ריצ'י

בשבוע האופנה בניו יורק הגיעה השגרירה החדשה של טומי הילפיגר לתצוגת סתיו-חורף 24-25 בגרנד סנטרל ניו יורק. ההריונית היפהפייה נראתה לצד בעלה אליוט גריינג' במעיל טרנץ' מעולה של הילפיגר, שעליו נזרק סריג שמנתי בנונשלנט. מכנסי פדלפון מופלאים באדום זועק שהתכתבו בול עם הפדיקור וסנדלים לבנים מינמליסטיים, פלוס שרשרת מפותלת בזהב צהוב. נהדרת.

סופיה ריצ'י. GettyImages
נהדרת בטומי הילפיגר. סופיה ריצ'י/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully