וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגבוה: חופשת הסקי המטריפה של יעל שלביה

עודכן לאחרונה: 20.2.2024 / 15:01

יעל שלביה נהנתה מחופשת סקי באתר צרפתי יוקרתי ולא שכחה להתאים את הלוקים לאווירה - מסריג וינטג', דרך מעיל פרווה ועד תיק אייקוני בעשרות אלפי שקלים

יעל שלביה כבר חזרה לארץ מחופשת הסקי המפנקת שלה, אבל התמונות עדיין ממשיכות לזרום. על רקע מושלג שלביה ארזה בקפידה תודות לסטייליסטית הצמודה דניאלה קפלוטו טוטאל לוק לבן עם נגיעות של כחול ואדום כשהסריג המחמם הוא וינטג' פנדי מהבוטיק הפופולרי volver. הזדמנות טובה לעוד נגיעה אדומה עם משקפי שמש בשייפ מלבני עם מסגרת אדומה ועדשות כחולות מהמותג של הבויפרנד קאטליה, לוק מוצלח ומחמם לא פחות, הכרחי ללוקיישן המקפיא.

מעט לפני כן באתר הסקי הצרפתי הפוטוגני הצטלמה שלביה עם מעיל פרווה וינטג' מ-Volver גם כן - רקע בכחול פטרול עם נגיעות שחורות, פרינט חייתי מרשים לצד מכנסיים שחורים בגזרת פדלפון, נעלי סטילטו (איך לא קפאת בלי גרביים תגידי?) ותיק הבירקין המפורסם מדגם 'קלי' בצבע קאמל מדויק, אשר יכול להגיע גם לעלות של 70 אלף שקלים. היידה.

ליום גלישה אינטנסיבי הצטיידה בעוד אוברול רותח של בננהוט, המותג של נטע אלחמיסטר ונועה בני, בצבע לבן, מעיל פרווה של רנואר בלבן גם כן ומשקפי שמש של קאטליה באווירת סקי פלוס הנעליים הטרנדיות של UGG, שאם כבר ליהנות מהפינוק הפנימי של הצמר שלהן - אז בלוקיישן כזה.

עוד בוואלה!

הסיבה המצמררת בגללה יעל שלביה ועומר אדם התלבשו אותו דבר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully