וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

50 גוונים של שחרור: דקוטה ג'ונסון בבגד ים שכולן ירצו הקיץ

עודכן לאחרונה: 21.2.2024 / 11:20

אחרי סיבוב ההופעות המפרך לקירות הסרט מאדאם ווב, יצאה דקוטה ג'ונסון לחופשה קצרה עם הבויפרנד המפורסם לא פחות מזה שנים - כריס מרטין. הלוק - בחזרה לימים של של הסרט בו היא כיכבה בבגד ים מנצח

לעיתים בא לנו המשך ל-50 גוונים של אפור, רומן הפורנו שלא הפסיק לתת, כמובן בגלל ג'רמי דורנן, אבל לא פחות בגלל דקוטה ג'ונסון המשגעת. יריית הפתיחה של הכוכבת אומנם הייתה בסדרת הסרטים הסקסית אבל היא ללא ספק הצליחה לשמר את הגחלת ואף להתשדרג עם מלתחה מוצלחת מאוד, רזומה מרשים, ובויפרנד מרשים לא פחות.

ג'ונסון יצאה להפסקה קלילה ממסע היח"צ לקידום הסרט החדש שלה "מאדאם ווב", והגיעה לנפוש בשקט עם כריס מרטין בחופי מקסיקו הזהובים. הבחירה ליום בחוף הייתה בגד ים מנצח שאי אפשר לטעות איתו, כזה שכל אחת תרצה בארון. הוא נטול זמן וטרנדים והכי חשוב - מחמיא בטירוף.

מדובר בבגד ים שלה בצבע לבן שמנתי בגזרת קולר ובמפתח ירך גבוה של מגדה בוטרים, המעצבת הפולנייה הפופולרית. הפעם אין אלמנט פרחים כמקובל אצל בוטרים, אלא רק גזרה נכונה עם גב מעט חשוף וצבע נכון. העלות - 133 דולרים, בחישוב קליל כמעט 500 שקלים. שום אקססורי אחר לא נראה באופק, לא פראו, תיק קש, או כובע רחב שוליים, רק דקוטה ג'ונסון בפשטותה, לא צריכה דבר מעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully