וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנשום? אפשר. לזוז? פחות: אן האת'ווי בשמלה בלתי אפשרית

עודכן לאחרונה: 26.2.2024 / 12:21

בשיאו של שבוע האופנה במילאנו הגיעה הכוכבת אן האת'ווי לפרגן לאחת המעצבות האהובות עליה - דונטלה ורסצ'ה. הבגד הנבחר לתצוגה היה בצבע החם של הרגע, אבל האם הוא היה מאתגר יתר על המידה? הסרטונים מדברים בעד עצמם

אן האת'ווי כבר מזמן הוכתרה לאחת המתלבשות הטובות בהוליווד, תודות לסטייליסטית הצמודה איירין וולש, אבל הרבה בזכות האת'ווי עצמה שפשוט ניחנה בכישרון הזה של 'להחזיק בגד'. לביקור קצרצר בשבוע האופנה במילאנו הגיע השחקנית המצליחה לתצוגה הקרירה של מונקלר, אבל הרגע המעניין ביותר היה בשואו של ורסצ'ה כשהאתווי' הגיעה בשמלת עור סופר סקסית שהצריכה כוחות מיוחדים.

אן האת'ווי. GettyImages
רותחת בוורסצ'ה. אן האת'ווי/GettyImages

"את נראית נהדר", זרקה להאת'ווי כוהנת האופנה אנה ווינטור. "את יכולה לנשום?", הוסיפה. "כן, אני יכולה לנשום די בקלות", צחקה אן, "להסתובב פחות". בסרטון נוסף נראתה האת'ווי מאחורי הקלעים עם דונטלה, המעצבת שכבר הפכה מזמן לחברה, מתקשה להתיישב בפיס המפוסל הזה, אך בפרונט רואו דווקא נראתה אסופה ומחויכת. "תעזרו לה היא לא יכולה לזוז", צחקה דונטלה, והאת'ווי מצידה - "אני בסדר, הכל בסדר". וכאן מתבקשת השאלה הקלישאתית הידועה - האם אנחנו צריכות לסבול כדי להיראות יפות? האת'ווי מצידה לקחה הכל בהומור, אך ניכר כי נתנה מעצמה לא מעט בשביל הערב הזה. התמסרה לתפקיד.

ברמת העיצוב מדובר בשמלה יפהפייה ומחמיאה בטירוף עשויה עור בגימור מעט מבריק, מחוכית בחלקה העליון עם רצועות עבות ובעלת ווליום גלי באזור המותניים שממשיך לכדי שמלת מידי קלאסית ומנצחת. נעליים מחודדות בגימור לקה גם כן של המותג האיטלקי השלימו את הלוק ותיק קרוקו קטן בשחור אותו האת'ווי אחזה בידה.

אן האת'ווי. GettyImages
אפשר לנשום? מסתבר שכן, לזוז? קצת פחות/GettyImages

עוד בוואלה!

מעוטרת בפפיונים בלבד: אן האת'ווי בשמלה שקופה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully