וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהחלט ווילד: אוליביה חושפת חזה בחולצה שקופה לחלוטין

עודכן לאחרונה: 28.2.2024 / 14:06

אוליביה ווילד הגיעה לתצוגה המדוברת של סן לורן בפריז כשהיא לבושה בחצאית מידי צבאית וגופייה חומה שקפקפה שחשפה הכל. היו גם כפפות מעור ומשקפי שמש סופר טרנדיים - אבל כבר הבנתם לאן הלך כל הפוקוס נכון?

שבוע האופנה בפריז בשיאו ואמש (שלישי) התקיימה אחת התצוגות המעניינות של השבוע - סן לורן כמובן. משחקי שקיפויות רבים על המסלול בחסות מנהל הקריאייטיב אנתוני ואקרלו, מטופים ועד שמלות מידי צמודות שחשפו מחטבים בגזרה גבוהה, חצאיות עיפרון בשילוב חגורות דקיקות, והרבה נוצות ופרוות להעלאת המורל.

אוליביה ווילד. GettyImages
אוליביה ווילד כבשה את הערב/GettyImages

בין הכוכבות שהגיעו לצפות בתצוגה נראו זואי קרביץ השגרירה הנאמנה, לילי קולינס, זואי סלדנה והבעל, השחקנית דיאן קרוגר ואוליביה ווילד שהפתיעה בגופייה בחום שוקולדי שקופה לחלוטין.

השחקנית והמפיקה הרותחת בחרה בלוק מונוכרומטי על טהרת החומים היישר מהקולקציה שנראתה על המסלול. לגופיית הספגטי השקופה צוותה חצאית מידי בגזרה גבוהה במראה ספורטיבי יותר עם חגורה חומה עבה, גרביונים חומים שקופים ונעלי הסלינג בק החמות של המותג בחום שוקולדי גם כן בגימור לקה.

אוליביה ווילד. GettyImages
רותחת בסן לורן מכף רגל ועד ראש/GettyImages

האקססוריז הנכונים היו הטאצ' הסופי - כפפות חומות מעור, משקפי שמש בשייפ טייסים עם עדשה קאמל שקופה ושרשרת סטייטמנט זהובה שנתנה עוד פוקוס לאזור הדקולטה.

אוליביה ווילד. GettyImages
לא סתם קוראים לה ווילד. אוליביה חושפת חזה בחולצה שקופה בחום שוקולד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully