וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טומי הילפיגר על ג'ינסים רחבים: "אני חושב שהם נראים נורא על נשים"

תומאס ג'ייקוב הילפיגר נכח באירוע צדקה בפאלם ביץ' לכבוד אישתו והביעה את דעתו הנחרצת על ג'ינס האוברסייז, אחת הגזרות האהובות על נשים בתקופה האחרונה: "אני מעדיף משהו מחוטב יותר וצמוד באזור היריכיים". העוקבים כבר יצאו למתקפה

תומאס ג'ייקוב הילפיגר העומד בראש המותג האמריקני המצליח טומי הילפיגר יודע דבר או שניים על דנים. הג'ינסים הם עוגן מרכזי בקולקציות המותג מאז ומתמיד, אך כמו לכל מעצב יש לו העדפה ברורה, רק בעיה שהיא לא מתממשקת עם הלך הרוח העדכני.

הילפיגר נכח באירוע צדקה בפאלם ביץ', פלורידה, לכבוד אשתו, די אוקלפו הילפיגר, שקיבלה הערכה על תרומותיה לתחום האופנה והפילנתרופיה. מעצב האופנה הידוע התייחס לאהבתו לאופנה הצבעונית בפאלם ביץ' ולהבדל המהותי בניו יורק, שם הוא מתגורר - "בניו-יורק אנחנו אוהבים ללבוש שחור. הבגדים שלי נמכרים טוב יותר בפלורידה, קליפורניה, טקסס וכו'".

טומי הילפיגר. GettyImages
לא אוהב דנים אוברסייז - "אני חושב שהם נראים נורא על נשים". טומי הילפיגר/GettyImages

בהמשך בריאיון ל-Page Six הביע את דעתו גם על אחד הטרנדים הבולטים ביותר בשוק האופנה בשנים האחרונות - ג'ינס הבאגי. גזרת האוברסייז המשוחררת בה נשים כל כך אוהבות להתהלך ובצדק. "אני מעדיף לראות בגדים צמודים שמחמיאים לגוף", אמר הילפיגר, "אני חושב שהם נראים נורא על נשים. אני מעדיף לראות בגדים צמודים יותר שמחמיאים לגוף הנשי. משהו מחוטב יותר וצמוד מעט באזור הירכיים", הוסיף.

הצהרותיו של הילפיגר, שנאמרו באירוע צדקה לכבוד אשתו, עוררו ביקורת רבה ברשתות החברתיות. גולשים גינו את הילפיגר על התערבותו בבחירות האופנתיות של נשים, וטענו כי אין לו זכות לכפות את דעתו האישית על סגנון לבושן. בנוסף, ציינו את העובדה שאתר האינטרנט של הילפיגר עצמו מציע כיום מכנסי ג'ינס רחבים לנשים במחיר של 230 דולר, ולכן קשה להתייחס ברצינות לדבריו נוכח העובדה שהוא מרוויח ממכירת פריטים מאותו סגנון שהוא מבקר.

עוד בוואלה!

"נראה שחסרות לך פה כמה צלעות": קים קרדשיאן טבעית - אבל המעריצים זועמים

לכתבה המלאה

עוד טענו גם כי "נשיות" אינה מוגדרת על ידי סגנון לבוש מסוים, וכי נשים צריכות להיות חופשיות ללבוש מה שגורם להן להרגיש בנוח ובטוחות בעצמן. ספק אם הילפיגר חשב שהעניין יסלים בצורה כזו, אך נכון לשעה זו טרם הגיב לביקורת ברשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully