וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבד במדבר: מאיה קיי מרימה בשורטס ומעיל עצום

מאיה קיי ויעל שלביה יצאו למסיבה במדבר וסיפקו השראה לפורים באווירת מידברן - האחת במעיל פרווה סגול עצום והשנייה במחוך חרוזים רותח עם מגפיים לבנים

מסיבות באווירת מידברן הפכו לעניין מבוקש פה בישראל, כשהכי מטריד את המוזמנים - מה הם ילבשו כמובן. נוצץ, גדול, מוגזם, אווירה גלקטית שפוגשת את מחוזות הקאובויז, הכל הולך, פלוס איפור זוהר ומשקפי שמש לקרחנה של לפנות בוקר. ולמה אנחנו מספרות לכן את כל זה? פורים עוד שניה בפתח וכל הקרקס הזה יכול להיות מתורגם לאחלה של תחפושת.

מאיה קיי. אינסטגרם, צילום מסך
השראה לפורים מישהו? מאיה קיי במדבר/צילום מסך, אינסטגרם

יעל שלביה ומאיה קיי עשו את המידברן שלהן בסוף השבוע ביום הולדתו של הסוכן אלעד רגב ונעזרו בשני מותגים ישראלים שמספקים בדיוק את הלוקים עליהם אנחנו מדברות. קיי לבשה barbarsi, חנות תחפושות ובגדי פסטיבלים בקינג ג'ורג' תל אביב, מכף רגל ועד ראש - חזיית משולשים מעור בעיטור ניטים, מכנסונים שחורים ועליהם מכנסי חווה נוצצים ומעיל שרלינג גדול בסגול לילך שסגר את כל הסיפור. משקפי שמש כמובן ואיפור מהקולקציה החדשה של קיי וקרליין.

בגרסה היותר זוהרת הגיעה שלביה באוברול מחוכי מעוטר כולו פנינים של ארקטה - מותג ישראלי שמספק בגדי פסטיבלים וגם אופנה יומיומית לנועזים שבינינו. מעל שילבה לה הסטייליסטית הצמודה דניאלה קפלוטו מעיל צמר ארוך באפור בהיר ומגפיים לבנים שווים עד הברך. נרשמו גם עגילי פנינים נופלים וקוקו מתוח עם וויבי עדין.

יעל שלביה. אינסטגרם, צילום מסך
בלוק חרוזים רותח של ארקטה. יעל שלביה/צילום מסך, אינסטגרם

עוד בוואלה!

בהחלט ווילד: אוליביה חושפת חזה בחולצה שקופה לחלוטין

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully