וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופרמודל הבית: סאן מזרחי כובשת את שבוע האופנה פריז

עודכן לאחרונה: 3.3.2024 / 15:28

שבוע אופנת הנשים בפריז נמצא בישורת האחרונה שלו. ובאופן ממש לא מפתיע, הסופרמודל שלנו מבית, סאן מזרחי, כבר הספיקה לצעוד על כמה מהמסלולים השווים ביותר העונה. גללו לסיכום התצוגות הכי טובות בהן צעדה

דוגמנית העל הבינלאומית שלנו מבית, סאן מזרחי בת ה-25, אומנם צועדת על המסלולים הנחשקים ביותר בעולם "רק" מזה כשנתיים וחצי, אך היא כבר לחלוטין נחשבת שועלה ותיקה בביזנס שבועות האופנה, ובפריז בפרט. בעוד ששבוע אופנת הנשים בפריז, עונת סתיו-חורף 2024, נמצא בישורת האחרונה שלו וייחתם ביום שלישי השבוע (5/3) - בימים טרופים אלה, חשבנו שזה יהיה אך יאה ונאה לסכם את התצוגות הכי טובות דרך העיניים של מזרחי, או ליתר דיוק, דרך הרגליים הבלתי-נגמרות שלה.

סאן מזרחי. GettyImages
חום עמוק מהפנט. סאן מזרחי על המסלול של Courreges/GettyImages

את שבוע האופנה - העבודה - שלה בפריז מזרחי פתחה בתצוגה האדג'ית-סקסית ומדויקת של קוראז' (Courreges), עם קולקציה מוכנה ללבישה לסתיו 2024. נראה כי הסופרמודל שלנו כבר חלק בלתי נפרד מהקאסט של בית האופנה הצרפתי, בעונת אביב-קיץ הקודמת גם לקחה חלק בתצוגה, ובנוסף כיכבה בצילומי קמפיין הקולקציה המקדימה של סתיו-חורף 2024. ברקע תפאורה לבנה מוארת אך 'שקטה', היא יצאה אל המסלול בדיוק באמצע השואו עם לוק מס' 24, כחלק מקבוצת מערכות לבוש בצבע חום עמוק מהפנט. מזרחי לבשה שמלה צמודה באורך מידי עם כתפיה כפולה שמוטה, ותחתיה כיכבו מגפי עור גבוהים מטריפים וצמודים צמודים. האישה של קוראז' היא סקסית וחזקה כתמיד, ואת זה מזרחי המחישה במדויק עם הלוק שלה.

ואז הגיע רבאן. ג'וליאן דוסנה סיפק הפעם את אחת הקולקציות אולי הכי לבישות ואף יומיומיות שיצאו תחת בית האופנה. "התחשק לי רק לעשות בגדים. אולי בגלל האקלים של העולם" הוא אמר, אז במקום עוד פנטזיה כפי שאנחנו רגילים (ואוהבים) לקבל ממנו, העונה הוא קיבל השראה מלהתבונן על "איך בנות לבושות כשאני רואה אותן מסתובבות בפריז ובמטרו, כשהן מגיעות לעבודה כל יום". גם הפעם, מזרחי הגיחה על המסלול באמצעו עם לוק מס' 21, שהיה בו הכל מהכל, בדיוק כפי שדוסנה כיוון; מפגש של מרקמים, מיקס נהדר של פרינטים, הקראפט במרכז, שכבות על שכבות של קרדיגנים, ובעיקר ניסוי בערבוב בין מה שלכאורה לא אמור לעבוד אחד עם השני - אבל אצל רבאן זה עובד גם עובד.

סאן מזרחי. GettyImages
מפגש של מרקמים ופרינטים. סאן על המסלול של רבאן/GettyImages

אך מזרחי לא עצרה שם, ביום חמישי האחרון היא קינחה את שבוע האופנה שלה בפריז עם איזבל מארה, תצוגת סתיו 2024, כשהיא האירה את המסלול באנסמבל אדום/מנומר מטריף אשר קטע את רצף הלוקים בגווני החום, בז' וזית. "אנחנו לא עושים יוקרה שקטה. אנחנו עושים מותרות לא שקטה", מארה הבהירה.

סאן מזרחי. GettyImages
אדום בוהק באיזבל מארה. סאן מזרחי בשבוע האופנה בפריז/GettyImages

ניסינו לגשש האם ובאילו תצוגות נוספות סאן מזרחי עתידה לצעוד בשלושת הימים שנותרו לשבוע האופנה בפריז - אז אומנם לא הצלחנו לקבל תשובות חד משמעיות, אך מהיכרותנו את הנפשות הפועלות שווה להמשיך לעקוב, היא עוד עשויה להפתיע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully