וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ורי צ'ורי: איוונקה טראמפ מטריפה בחתונה מהסרטים

עודכן לאחרונה: 4.3.2024 / 12:41

בנו של האיש העשיר באסיה מתחתן מה שהוביל למסיבה בת שלושה ימים הכוללת הופעה של ריהאנה, נמרים, פילים ואורחת כבוד אחת - איוונקה טראמפ שמה, שהחליפה לוקים אותנטיים בקצב מסחרר. להתמוגג

בנו של מוקש אמבאני, האיש העשיר באסיה (מוערך ב-111 מיליארד דולר), מתחתן ובימים אלו מתקיימות חגיגות האירוסין המוגזמות. כמה מוגזמות? 150 מיליון דולר עלות ההפקה הכוללת הופעה של ריהאנה, מופע של סירק דה סוליי, פילים, נמרים והכל באווירה הודית אותנטית משגעת.

שלושה ימים של מסיבות, ואנחנו מדברים רק על האירוסין, כשאורחי הכבוד קיבלו מסמך מפורט בן תשעה עמודים המפרט את ה'דרס קוד' לאירועים השונים, כשבעלי האירוע מעניקים לרשותם צוות של מאפרים ומעצבי שיער 24/7. חלום.

מי אם לא איוונקה טראמפ (42), אורחת כבוד שווה במיוחד, תיצמד להוראות ותכבוש את האירוע עם רצף תלבושות מסחרר, הכל ידי מותג הודי מקומי שנבחר בקפידה על ידיה, עד לרמת תכשיטי הראש, הענקים שעל צווארה והצמידים.

איוונקה טראמפ. אינסטגרם, צילום מסך
כולם נכנסו לעניין - איוונקה, הבת ארבל ובעלה ג'ארד קושנר בבגדים הודים מסורתיים/צילום מסך, אינסטגרם

נתחיל בחליפת חצאית שני חלקים מעוטרת כולה בפנינים ואבנים קטנטנות של MANISH MALHOTRA שנראתה על הטראמפית משגע. מחשוף ישר ומחמיא בחולצת הבטן שהציגה גם שרירים מרשימים וענק מטורף עם תכשיט ראש תואם של Manish Malhotra Jewellery, חברת הבת של הבגדים המסורתיים אותם לבשה.

איוונקה טראמפ. אינסטגרם, צילום מסך
איוונקה משגעת בתכשיטים של Manish Malhotra Jewellery/צילום מסך, אינסטגרם

מעט לפני כן, באירוע בו הופיעה ריהאנה, לבשה סארי משודרג בגוונים מטאליים - זהב וכסוף של אותו מותג הודי מקומי עם עגילי שנדלייר, אז אספה את שיערה לקוקו מתנפנף עם פוני מרושל בחוץ. לטקס החגיגי עצמו המשיכה כבר בצהוב שמשי עם טופ סטרפלס הנחתם בשתי כתפיות מקושטות אבנים, חצאית מקסי עם דיטיילס משגעים ומעל סארי שהונח כמעין עליונית וקולר כסוף ממנו יוצאות שלל אבנים קטנות.

עוד בוואלה!

שטח חם: איוונקה טראמפ מדגימה לוק קרבי

לכתבה המלאה
איוונקה טראמפ. אינסטגרם, צילום מסך
החגיגה שלא נגמרת - איוונקה וג'ראד קושנר בחתונה הגדולה בהודו/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully