וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו מה ההדפס הזה נראה לכם? השמלה שמעוררת סערה ברשת

11.3.2024 / 0:07

"אני לא יכולה שלא לראות את זה עכשיו!" כתבה לובשת השמלה עם ההדפס הפרחוני שעוררה סערה ברשת בגלל שניתן לחשוב שהפרח נראה כמו משהו גס מאוד. רואים את זה?

שיין מציינת את יום השנה של פרויקט SHEIN X/יחצ

יש מי שאומרים שאי אפשר לפספס את זה ולאחרים זה פחות בולט לעין, אך השמלה הקיצית הזאת מ"שיין" מעוררת סערה ברשת בגלל ההדפס הפרחוני שעליה שניתן לחשוב שהוא משהו אחר לגמרי.

מאדי ג'וי ממלבורן, אוסטרליה, שיתפה סרטון בטיקטוק בו היא מופיעה לצד בן זוגה ומציגה את השמלה החדשה שלה, לכאורה בלי לשים לב לפרט המאוד מטריד שמופיע בחזית השמלה. השאלה היא האם אתם רואים את זה? כנראה שכן כי הסרטון קיבל יותר מ-400 תגובות המחמיאות לה אך במקביל מציינות שההדפס הורוד שעל שמלת המקסי השחורה שלה נראה כמו דילדו או איבר מין זכרי.

אכן בתחילת הסרטון, כשההדפס נחתך, זה נראה ככה - אך כשהיא מתרחקת מהמצלמה ניתן לראות שמדובר בהדפס של סחלב ורוד בוהק ענק. הסרטון צבר יותר ממיליון צפיות, כשצופים שולחים ומתייגים את חבריהם שיצפו ויבחינו בעצמם בפרט המביך.

רבים סברו שהדוגמנית הצעירה לא מבחינה בפרט המטריד ומיהרו לתגובות כדי להעיר את תשומת לבה: "מותק, את נראית מדהים, אבל זה בולבול על השמלה שלך?".

רואים את זה?

עוד בנושא:
"לא שמלה אחת. שלוש!": הזמינה שמלות סקסיות ברשת וזה מה שקרה כשהן הגיעו
הזמינה ברשת שמלת ערב נוצצת ונדהמה ממה שהיא קיבלה

צופים אחרים הודו שיש להם ראש מלוכלכך. ''חשבתי ישר שזה נראה כמו *** ענק. סליחה, אבל את נראית מדהים בלי קשר'', כתב אחד ואחר הוסיף: ''שום דבר לא אומר קלאסה יותר משמלה עם *** גדול בחזית". "חשבתי שהשמלה הייתה דילדו בהתחלה אבל את נראית כל כך טוב", כתבה צופה נוספת.

מאדי קיבלה את התגלית בהומור. היא השיבה לאחד המגיבים: "אוי, זה נראה כל כך נורא, אבל תודה מלאך" והוסיפה: "עכשיו אני לא יכולה שלא לראות את זה יותר. זה ממש מצחיק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully