וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמינה ברשת שמלת ערב נוצצת ונדהמה ממה שהיא קיבלה

10.1.2024 / 1:02

בלוגרית אופנה הזמינה שמלה שנראתה מעולה בתמונות באתר Cherley. היא שילמה כמעט 300 שקלים וקיבלה אותה רק שלושה חודשים לאחר מכן, ואז נחפשה לזוועה שהוגדרה "החיקוי הכי גרוע בעולם". צפו והיזהרו

השמלה שהיא הזמינה לעומת מה היא קיבלה/@fashionbyanita

כבר נחשפנו ללא מעט הזמנות ברשת שהשתבשו ושמלות שנראות ברשת מדהים ובמציאות הן מגוחכות - אבל המקרה הזה שבר אותנו - בלוגרית אופנה שהזמינה ברשת שמלת ערב מוזהבת ומרהיבה דרך האתר הפופלארי Cherley, נדהמה מהשמלה הצהובה שהיא קיבלה בפועל, שהייתה כל כך מגוכחת עד שאחת מהעוקבות שלה כינתה אותה "החיקוי הכי גרוע שראיתי אי פעם".

אניטה מיוריקי בת ה-30 העלתה סרטון לטיקטוק שבו בשלב הראשון היא חשפה ל-173 אלף העוקבים שלה את עצמה עם "שמלת הערב" המזעזעת שהיא רכשה ולאחר מכן חשפה כיצד החנות הציגה את השמלה הזו באתר שלה, שם היא בעלת עיצוב ייחודי של עלי כותרת מוזהבים וכמובן נראית מדהים על הדוגמנית שלבשה אותה

"אני רוצה החזר כספי ושהחנות הזו תיסגר משום שהם בטוח הונו עוד מלא נשים. כמה דגמים אחרים של מעצבים או מעצבות הם ניסו לגנוב?", היא זעמה.

כך זה נראה על הדוגמנית

אניטה מסיאטל סיפרה שהיא רכשה את השמלה הזהובה הזו של מותג האופנה Rafaella ברשת תמורת 78.98 דולר (כמעט 300 שקלים) ב-10.09 וקיבלה אותה רק ב-30.11. בסרטון שצבר כבר מיליון צפיות היא אמרה בזעם "תראו אותי ותראו את השמלה המקורית. איזו שמלה לא דומה לשנייה?".

וזה מה שהיא קיבלה

לעוד סיפורים ביזאריים ומעניינים מהעולם - בואו לערוץ הווטסאפ שלנו

רוב התגובות היו מלגלגות, אבל את אניטה זה לא הצחיק כשאחת הגולשות גם כתבה לה "את נראית כמו בל בערב אחרי החתונה שלה עם החיה בסרט "היפה והחיה"". אניטה הסבירה כיצד היא נפלה למלכודת הזו ואמרה שהיא שלחה מייל לחנות הזו חודש לאחר ההזמנה כדי לשאול למה השמלה לא הגיעה והם השיבו לה ש"הם מודים לה על הסבלנות והשמלה תגיע בעוד כשבועיים עד שלושה".

עוד מקרים דומים
הזמינה ברשת שמלה שקופה סקסית למסיבת הרווקות שלה - וקיבלה משהו מגוחך

הזמינה שמלה הדוקה ברשת - וקיבלה את הדבר המאוד ביזארי הזה

אניטה חשבה שזה לוקח הרבה זמן כי הם עובדים על השמלה וזה הגביר אצלה את הציפייה. היא כמובן התלוננה שוב לחנות הזו, שביקשה ממנה תמונות של "אי ההתאמה" כדי לפתור את הבעיה. "אני לא יכולה לחכות לשלוח להם את התמונות האלו", סיפרה אניטה, שהתוודתה שזו הפעם הראשונה שהיא מזמינה מהחנות הזו, שהיו לה ביקורות די טובות, אבל ככל הנראה גם הפעם האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully