וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

והאחת שעיצבנה את הישראלים: כל המתלבשות מטקס האוסקר

עודכן לאחרונה: 12.3.2024 / 12:13

בלי סנסציות מיוחדות, בגזרת האופנה לפחות, טקס האוסקר ה-96 יצא לדרך. אז מה בכל זאת היה לנו שם? זנדאיה הפתיעה ולא לטובה, קארי מאליגן דווקא עשתה הכל נכון, מרגו רובי עייפה ובילי אייליש התייחסה למצב. מה לבשו הכוכבות לערב הפרסים הגדול?

בלי סנסציות מיוחדות, בגזרת האופנה לפחות, טקס האוסקר ה-96 התקיים הלילה בתיאטרון דולבי שבהוליווד. כצפוי, אמה סטון קטפה את הפרס הנחשק, הלוא הוא השחקנית הראשית הטובה ביותר, על גילומה את 'בלה בקסטר' בסרט "מסכנים שכאלה", והיא התנהגה (כלומר התלבשה) בהתאם! אפילו את אפיזודת הרוכסן שנקרע בדרכה אל הבמה היא הצליחה להמתיק.

ומה היה לנו שם חוץ מאמה? זנדאיה הפתיעה אותנו, ולא בטוח שלטובה, אריאנה גרנדה הוכיחה שגם פטיטיות יכולות להחזיק ווליום, בעוד שקארי מאליגן הייתה במילה אחת - מושלמת. ובכל הנוגע לזווית הישראלית, אומנם "מכתב לחזיר" הישראלי יצא בידיים ריקות, אבל בילי אייליש בהצהרה, מעט מרגיזה מעט מחוברת כאשר ענדה על דש הבלייזר שלה סיכה אדומה שמסמלת "תמיכה קולקטיבית להפסקת אש מיידית וקבועה, לשחרור כל החטופים ולמסירה דחופה של סיוע הומניטרי לאזרחים בעזה".

אריאנה גרנדה

אחרי שרק התחדשה בסוף השבוע באלבום חדש, גרנדה הגבירה את הווליום גם על השטיח האדום של האוסקר. הזמרת הפטיטית הפציעה בשמלה קצפתית ענקית בוורוד פודרה בעיצוב בית האופנה ג'יאמבטיסטה ואלי.עם הבלונד חייבים להפסיק. זה בטוח.

זנדאיה

חביבת המערכת, שאף פעם לא מפספסת, לא לגמרי אכזבה בטקס האוסקר, אבל בהחלט הפתיעה אותנו עם מראה שונה מתמיד, ואפילו מעט מאופק מדי למה שאנחנו רגילים לקבל ממנה. הפעם לאו רוץ', הסטייליסט הצמוד, החליט להלביש את הכוכבת בשמלה אלגנטית באדיבות ג'ורג'יו ארמני פריווה - עשויה משי וורוד מבריק, כולל רצועה מתכתית שממשיכה מעל מחוך שחור נוצץ ומעוטר.

עוד בוואלה!

הניצחון של "אופנהיימר" והנאום השנוי במחלוקת על עזה: כל מה שקרה בטקס האוסקר

לכתבה המלאה

אמה סטון

מה לובשת זוכת אוסקר, שבגיל 35 בלבד נכנסה למועדון האקסקלוסיבי של שחקניות שזכו בפרס השחקנית הראשית פעמיים? אנסמבל נסיכותי כמובן של לואי ויטון, בהתאמה אישית ובגוון ירקרק מנטה מטמטם. העובדה כי רוכסן שמלת הסטרפלס בצללית אולד הוליווד מפוסלת שלבשה נקרע בדרכה אל הבמה - היא מינורית לחלוטין באחד הערבים הטובים בחייה. שיערה הכהה מתמיד פלוס הענק המפעים על צווארה, שבמרכזו 30.47 קראט, רק הוסיפו לאפקט הווה ווה וום.

בילי אייליש

כרגיל, אייליש נשארה נאמנה לעצמה וצפצפה על "חוקי האופנה" של האוסקר. היא עלתה על לוק 'תלמידת תיכון' מחויטת, גרסת שאנל, שכללה - בלייזר שחור מעל מכופתרת לבנה, חצאית טוויד עם תיק תואם, ונעלי מרי ג'יין/בלרינה בתוספת גרביים לבנות לקינוח. מתיש, אנחנו יודעות. גולת הכותרת של הלוק הייתה הסיכה האדומה שענדה על דש הבלייזר, שעל פי ההודעה לעיתונות מסמלת "תמיכה קולקטיבית להפסקת אש מיידית וקבועה, לשחרור כל החטופים ולמסירה דחופה של סיוע הומניטרי לאזרחים בעזה". לא הכל התקבל בקרב הגולשים הישראלים שזעמו על עניין הפסקת האש, אבל נחמד לדעת שהיא יודעת מה מתרחש בעולם.

אניה טיילור ג'וי

דיור יצרו עבור אניה שמלה בהשראת דגם Junon של בית האופנה, שהוצג בקולקציית סתיו/חורף 1949. חצאית השמלה נשאה עלי כותרת באפקט האומברה שנועדו לחקות נוצות טווס, ומי אם לא טיילור ג'וי יכולה להחזיר לוק מורכב שכזה, אבל מה? ראינו את הלוק הזה עליה לא פעם ולא פעמיים.

ג'ניפר לורנס

לורנס תעלה את זוהר הווינטג' של שנות ה-50 המופלאות ביצירה מנוקדת ומונוכרומטית של דיור הוט קוטור, כולל שאל תואם. הסטיילינג כולו היה רומנטי, כולל השיער והאיפור והיא חתמה את ההופעה המעולה שלה עם תכשיטי יהלומים קלאסיים בחסות סברובסקי. לא לוק אוסקר קונבנציונלי.

שרליז ת'רון

שרליז ת'רון נטפה סטן אפרפר ובלינג למכביר. השחקנית וזוכת האוסקר בת ה-48 עיטרה את השטיח האדום בדיור הוט קוטור א-סימטרית, אלגנטית ויפהפייה, ועם תכשיטים של הלייבל היוקרתי בוצ'רון. השיער האסוף היה הכרחי, וגם האיפור הרך.

מרגו רובי

תודה לאל לא בוורוד, רובי בשמלת ורסצ'ה שהיא הכי "אנטי ברבי". שמלת הסטרפלס המנצנצת בשחור, עם מחוך וכיווצים באזור הירכיים, אובזרה על ידי צמיד מאסיבי (טרנד לוהט) וטבעת יפה של פרד לייטון. לא מעט שמלות של ורסצ'ה באווירה הזו נלבשו על ידי השחקנית לאחרונה ופייר? היינו מצפות ממנה להרבה יותר.

קארי מאליגן

בשמלה מארכיון בלנסיאגה משנות ה-50, בעיצוב כריסטובל בלנסיאגה בכבודו ובעצמו, מאליגן הייתה מחזה מושלם בשחור ולבן. כשאומרים זוהר הוליוודי ישן, בדיוק לזה מתכוונים - בתוספת כפפות אופרה תואמות, היא זהרה בשמלת סטרפלס שעוקבת אחרי קווי המתאר של הגוף, ולקראת הריצפה מתרחבת דרמטית בתוספת שולי טול בלבן בבסיסה. היה גם טיפול זוהר מקדים של קרן ברטוב הישראלית, עוד תוספת קטנה לטוטאל לוק המושלם.

אמילי בלאנט

על השטיח האדום בלאנט הייתה מסונכרנת להפליא עם בעלה ג'ון קרסינסקי (שעלה על לבן), בשמלת סקיאפרלי קוטור מוזהבת הישר מהמסלול בפריז. הכתפיות שכמו מרחפות באוויר היו פיצ'ר מופלא, ושרשראות הטיפאני ושות' שהעמיסה על צוואה הוסיפו לכל הדרמה המוגזמת, בקטע טוב כמובן.

סנדרה הולר

על האיפור הלא מוצלח בעליל לא נדבר, אבל על היצירה של סקיאפרלי שהולר לבשה דווקא כן! שמלה מותאמת אישית מקטיפה שחורה עם דיטייל פיסולי בחזית, כיאה לבית האופנה, בדמות מעין זוג כנפיים מחודדות וסיכה יפה במרכז. הפיס הכי יפה על הרד קרפט בערב הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully