וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרילין מונרו או מחווה לאנג'י? סידני סוויני שורפת את השטיח האדום

אחרי כל פארטי יש אפטר פארטי ומי שלא הוזמן לטקס האוסקר הגדול נהנה משטיח אדום באירוע השנתי של ואניטי פייר. סידני סוויני הביאה יציאה ברגע אופנתי מעולה כאשר לבשה שמלה נשפכת בצבע שנהב אותה לבשה בשנת 2004 אחת הסטאריות הכי גדולות בתעשייה

20 שנה עברו מאז אחת הכוכבות הכי גדולות בתעשייה נראו בשמלת השנהב הנשפכת אותה לבשה הלילה (ראשון) סידני סוויני. לאפטר פארטי של הוואניטי פייר הגיעו כל ההוז אנד שמוז, אך אותנו כבשה סוויני בת ה-26. שמלת מקסי מסאטן של מארק באוור עם מחשוף עמוק נופל באזור החזה אשר נחתם בצווארון קולר עם קשירה ארוכה מאחור. בידיה אחזה סוויני גם שאל תואם ונראתה אלגנטית במקסימום. סוף סוף.

סידני סוויני. GettyImages
האפטר פארטי. סידני סוויני במארק באוור/GettyImages

התכשיטים שעיטרו את צווארה היו הכרחיים ביותר - שתי שרשראות יהלומים ארוכות של מסיקה, האחת עם אבן אובלית גדולה כ-18 קראט והשנייה עם טיפה שהונחה הפוכה בגודל 17 קראט. נייס. גם הקארה החדש אותו השיקה בשבוע האופנה בפריז שירת את הלוק נאמנה - ניחוח מרילין מונרו משובח במיוחד תודות לסטייליסטית הצמודה מולי דיקסון. עכשיו בואו ניזכר מי לבשה את זה קודם.

סידני סוויני. GettyImages
סמוקינג הוט! אבל מי לבשה את זה קודם?/GettyImages

שנת 2004, אנג'לינה ג'ולי רק בת 28, כובשת את השטיח האדום של האוסקר באותה השמלה בדיוק. גב חשוף ממנו בלטו קעקועי התרשימים הרציניים של ג'ולי ובאיזור המחשוף - אותו אלמנט שכבות של תכשיטים, בדיוק כמו שקרה אצל סוויני.

אפשר לומר שהמקרה של סוויני הוא קלאסיקה לבגד שהוא על זמני. גזרה שיכולה לעמוד במבחן הזמן, בלי התחכמויות מיוחדות. מלטפת את גוף האישה, ובצבע שקט שאי אפשר לטעות איתו. אקססוריז ובחירת גלאם נבונה - והנה, שוב, 20 שנה אחרי - הכל עובד.

עוד בוואלה!

והאחת שעיצבנה את הישראלים: כל המתלבשות מטקס האוסקר

לכתבה המלאה
סידני סוויני. GettyImages
סוויני בשמלה המיתולוגית של אנג'לינה ג'ולי משנת 2004/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully