וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ראיתי מבעד לחולצות השקופות שלך": לני קרביץ הוא אב השנה

עודכן לאחרונה: 13.3.2024 / 9:27

המוזיקאי הפנומן לני קרביץ קיבל כוכב בשדרות הוליווד והבת השיקית הגיעה לתמוך ולשאת נאום קצר ומשעשע. גם דנזל וושינגטון היה שם, הארוס הטרי צ'נינג טייטום אבל בעיקר - אבא ובת שמציגים גנטיקה וסטייל חד פעמי

שאלה שמטרידה אותנו רגע לפני שנצלול למערכת היחסים המופלאה בין לני קרביץ לבתו זואי ועד כמה הם מתואמים, גם ברמה האופנתית. איך ייתכן שכוכב בסדר גודל כזה מקבל רק עכשיו כוכב בשדרות הוליווד הידועה? יש בזה מין הקיטש, אבל כל כוכב גדול בתעשייה האמריקנית מחכה לרגע הזה. אפילו אם הוא רוקנרול.

אז לני קרביץ זכה בכוכב המיוחל ובתו הגיעה לפרגן ולפזר חיוכים כמו שמעולם לא ראינו אותה. עוד הופעת אורח לא רגילה - דנזל וושינגטון, החבר הקרוב של קרביץ שבעיקרון לא מגיע לאף אירוע, בשום מקום, בעד שום הון שבעולם, אבל ככה זה כשחברים באמת.

קרביץ הרותח, בן 59, אלוהים יודע איך אפשר להיראות ככה, לבש חליפת פינסטרייפ של סן לורן עם מכנסי פדלפון בגזרה גבוהה כמו שהוא אוהב, חגורה שחורה דקיקה וחולצת סאטן נשפכת בשחור.

השלימה אותו בצורה מופלאה - זואי בבגד גוף תכול של סן לורן עם מפתחים בצדדים וגב חשוף שהתחבר לחצאית מידי עם אלמנט כיווצים במרכז. גרביונים שחורים 15 דנייר ונעלי סלינג בק של סן לורן בגוון בורגונדי ובגימור לקה. שיערה הקצרצר היה אסוף לגולגול מהודק, צ'וקר כסוף עם יהלום שווה במרכז ומשקפי שמש אובליים.

עוד בוואלה!

והאחת שעיצבנה את הישראלים: כל המתלבשות מטקס האוסקר

לכתבה המלאה

"לאורך החיים ראיתי איך אתה מופיע ודואג לאנשים שאתה אוהב", אמרה קרביץ הצעירה, "ראיתי את המסירות הגדולה לאומנות שלך, אבל מעל הכל ראיתי מבעד לחולצות שלך".

"לפי אבא שלי, אם לא נחשפות פטמות - זו לא חולצה. הבכת אותי בתור ילדה כשאספת אותי ככה מבית הספר. אבל אני חייבת לומר היום שאני מכבדת את זה. אתה באמת מצליח להחזיק את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully