וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במיני קצרצרה: בר רפאלי עושה סיפתח מוקדם לשעון הקיץ

עודכן לאחרונה: 17.3.2024 / 12:11

ימים ספורים נשארו לבואו של האביב, אך אין ספק שברבור כבר החליטה להיות הראשונה שתפתח את העונה הנעימה שלפנינו. בלוק מונוכרומטי מדויק ובתוספת פיס בעיצוב נחש יוקרתי ומוזהב

femina - קמפיין רביעי עם בר רפאלי/אייל נבו

ימי האביב קרובים מתמיד ונראה שיש מישהי בשטח המקומי שלגמרי הצהירה על בואו של שעון הקיץ. בשמלת מיני מתקתקה במיוחד של מותג ניו יורקי נחשק, בר רפאלי (38) פתחה את השבוע בפוסט אינסטוש מרענן. הפלוס? הופעת אורח של בעלולי הלוא הוא עדי עזרא, שלצערנו הדוגמנית לא מרבה בהשווצה בתמונות שלהם.

הפרטים המדויקים על הלוקיישן והאירוע אמנם מעט מטושטשים, אבל אנחנו בהחלט יודעת ממה מורכב הטוטאל לוק האביבי איתו התייצבה לאיוונט הערב. השמלה הניודית המדוברת, מבית המותג khaite, כללה מחשוף בעל מסגרת מרובעת רחבה, כזו החוצה את קו הכתפיים בדיוק באמצע. גזרת מיני בתוספת שרוולים בגזרה ישרה בתחילתם, שנפתחים מעט בסופם. פיס התואם את אופי המותג הנושא קווים נקיים ומוקפדים עם קריצות סקסיות מעודנות.

בר רפאלי ובעלה עדי עזרא. מסך אינסטגרם barrefaeli; Daniele Rollo; gettyimages, צילום מסך
ברבור, בעלולי ונחש הזהב/צילום מסך, מסך אינסטגרם barrefaeli; Daniele Rollo; gettyimages

עוד בוואלה!

יאוזה: בר רפאלי רותחת בחליפה וחזייה מבצבצת

לכתבה המלאה

לכל הטוב הזה נוספו אקססוריז שגם עליהם שווה להתעכב רגע. על צווארה ועל רקע המחשוף הרחב שנשאר פתוח בבית החזה, ענדה ברבור עגילי זהב קטנים ונתליים, לצד שרשרת בעיצוב ראש נחש - בחסות מותג התכשיטים היוקרתי קרטייה.

איסוף השיער אחורנית בחצי קוקו חלק, כמובן הוסיף לאפקט החשיפה של פיס הזהב המאסיבי והאיר את פניה בהתאם. זאת כמובן לצד איפור טבעי וכמעט לא מורגש, מלבד ללחיים סמוקות בול במידה הנכונה, שנעשה על ידי המאפרת ומעצבת השיער אליסה רמפי - שאמונה על כמה וודג'ים יפים ונכונים של אושיות ברמה הבינלאומית. את הטוטאל לוק המונוכרומטי סגרה בזוג סנדלי עקב בצבע תואם על גווני הניוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully