וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עדיין מדממת": סובלות מהסמבה שלכן? כך תרככו אותן

עודכן לאחרונה: 18.3.2024 / 12:49

אנחנו כמעט בטוחות שכל איט גירל על הגלובוס מחזיקה בארון הנעליים שלה את דגמי ה'סמבה' האייקוניות של אדידס. מסתבר שיש קבוצת סובלים וסובלות שהנעל לא עושה עמם חסד וגורמת להם לפצעים. אבל היי! מצאנו פתרון

כבר שנים שנעלי הסניקרס של אדידס מרגשות את כל מי שחובב אופנה, לייף סטייל וספורט. בשנים האחרונות נרשם קאמבק מדובר מאוד של שלושה דגמים אייקונים של נעלי סניקרס מבית המותג, ביניהם דגם הסמבה, גאזל וכמובן הסטן סמית' הקלאסיות שכבודן במקומן מונח כבר שנים רבות בארון הנעליים.

@amit_haikin איך עושים שאדידס סמבה יהיו לי נוחות? #פוריו #אדידס ♬ original sound - Fashion & Me ?

הדגם החם של הרגע, הוא הסמבה שגרם לאיט גירלס בכל העולם לבסס את הטוטאל לוק שלהן הרבה פעמים לפי בחירת השוז הטרנדיות. היא נוצרה במקור כנעל לשחקני כדורגל בברזיל כבר בשנת 1949, מאז הדגם התחלף לסמבה מילניום ולאחר מכן לסמבה 85 ודגמים נוספים עד שהגיע לעיצובו הנוכחי כיום. אדידס סמבה הם אחד הדגמים הכי נמכרים של המותג אחרי הסטן סמית', כשהיא מונה מכירות של מיליוני זוגות ברחבי העולם. אבל יש בעיה אחת, והיא כואבת.

עוד בוואלה!

Ugg מקוריות וסמבה בהנחה? אתר ההנעלה "קינג שוז" מותקף בתלונות על הונאה וזיופים

לכתבה המלאה

למרבה ההפתעה, צרכניות רבות ברשת מתלוננות על פציעות שנגרמות עקב שימוש בהן, בטענה שהסוליה האחורית חותכת את גב הקרסוליים עד כדי דימום. "עדיין מדממת אחרי שבועות של הליכה, מרגישה כמו דיוויד גוגינס (האצן)", כתבה אחת הקונות ואחרת הוסיפה: "הרגליים שלי ממש מדממות כשאני נועלת את הנעליים האלה וזה מבאס". ויש גם אלו שניסו למצוא פתרון אפשרי לבעיה, לאחר שרכשו את הזוג שכל כך חיכו לו: "איך פתרתם את הבעיה הזו חברים? החלק האחורי של הנעליים תמיד פוצע באזור גיד האכילס שלי בכל פעם שאני הולך. אני אפילו לא יכול ללכת ישר עם הנעליים האלה, באסה. אני מת לחתוך את תמיכת העקב הזו".

@emmyyberry Totally not my niche but i found this v helpful! #adidassamba #sambas ♬ original sound - Emmy Berry

"תמיכת העקב" המדוברת היא חלקו האחורי העשוי עור וגומי, כזה שאוחז בעיצובו על גב הרגל. החלק הארור הזה, אמנם לא מפריע להרבה מהנועלים אבל התוודענו לקבוצת סובלים וסובלות חדשה ומצאנו פתרון ראוי. אחחח נפלאות הטיקטוק. לא גרביים עבות, לא פלסטרים ולא דחיפת גלילי גאזות מיותרים.

@cassdunn_xo I thought it was just me but TikTok is full of people saying the same thing about Adidas Sambas. Wanted to share the solution that worked for me. ?? #adidas #sambas #psa ♬ original sound - Cass Dunn

ישנן שתי שיטות המסתמנות כיעילות ביותר. האחת, הצטיידות בריפודיות להדבקה אותן ניתן למצוא בפארמים השונים או באמאזון. השנייה - השיטה הביתית, הקלה והחסכונית יותר (גם מבחינת כאבי ראש) היא לקחת את מייבש השיער ולחמם את אזור הסוליה האחורית, ממש מסביב ללשונית המבצבצת שאמור לשמש כתמיכה. התוצאה? סוף לחתכים הפצועים בגב הרגל, כשהלשונית המציקה הופכת לרכה ונוחה. אנחנו בטוח ננסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully