וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמלות הכלה של בר כהן: האירוע החל באמת כשהיא עלתה על אוברול

עודכן לאחרונה: 19.3.2024 / 13:37

כוכבת 'האח הגדול' צעדה אמש לחופה לבחיר ליבה אליאב טעטי, בשלושה לוקים מבית המעצבת האופנה אוריה עזרן. כולם התלהבו מהשמלה הראשונה, אנחנו דווקא נדלקנו על האוברול השני

בר כהן ואליאב טעטי מתחתנים. שי בוזגלו- your story,
מזל טוב חמודימים/שי בוזגלו- your story

הם הכירו לפני כשנתיים בבית המדובר במדינה, בין כותלי "האח הגדול" ומה לא עברו מאז. משולש טלוויזיוני רומנטי, קטעי אודיו שהפכו ויראלים בטיקטוק וגם הפלה מצערת לצד הקשיים הנלווים לה. בר כהן ואליאב טעטי עמדו אמש תחת חופה מרגשת וסוף סוף הפכו לבעל ואישה כדת וכדין, מול 800 אורחיהם. מאז כניסתה לבית האח הפכה כהן למשפיענית מן המניין עם כל מה שזה כולל - המלצות, לינקים, קודי קופון וכמובן קהל עוקבות מסור ביותר.

בר כהן בשמלת כלה של אוריה עזרן. עומרי לוי,
בואי כלה/עומרי לוי

עוד בוואלה!

בר כהן: "פינקתי את עצמי בפריט ב-13 אלף שקלים. רעד לי הגוף"

לכתבה המלאה

מי שהייתה אמונה על שלוש שמלות הכלה הצחורות היא מעצבת האופנה המוכשרת אוריה עזרן, שבשנתיים האחרונות יצרה לעצמה שם חם בתעשיית האופנה המקומית. סטיילינג בפיקודו של מאור אומזגין שיצר רצף לוקים בין הנוחים שנתקלנו בהם והתחיל בשמלת החופה עם האלמנט הכסוף המציץ. שמלת סטרפלס צמודה הנפתחת בגזרתה לחצאית עפרון צרה ובמרכז יושבת חגורה תואמת עם אבזם כסוף. חלקה העליון התאפיין בזוג קאפים מחודדים שישבו על מחוך מחטב, כשבמקביל אליהם התווספו מסגרות כסופות באותה הצורה שנתנו את הסיי של עזרן במלוא תפארתה.

בר כהן בשמלת כלה של אוריה עזרן. עומרי לוי,
הדיטלס האופיינים של אוריה עזרן/עומרי לוי

בכניסתה לחופה השאירה את שיערה פזור, אך כבר בלוק השני אסף מעצב השיער אדיר יעקב את שיערה השחור לכדי קוקו גבוה, משוך היטב אחורנית. שם כבר אפשר היה להכריז בפה מלא שהאירוע ב-א-מ-ת התחיל. עם כל הכבוד לשמלה הראשונה, אנחנו דווקא נדלקנו על האוברול הקלאסי שנבחר עבורה עם הנגיעה העדכנית של עזרן. בגדול יש פה את כל המרכיבים לאאוטפיט נוח לריקודים הקלילים של חתונה רגע לפני המסיבה הגדולה: סיומת פדלפון, מחוך בטני מוארך ואף מאריך, מחשוף וי עמוק אך אלגנטי, בתוספת מחשוף גב צנוע.

בר כהן בשמלת כלה של אוריה עזרן. עומרי לוי,
הכל החל כשהיא עלתה על האוברול/עומרי לוי

הלוק השלישי והאחרון היה גרסה קצת יותר קלילה וקיצית של האוברול הקודם בעל השרוולים הארוכים. בר כהן סגרה את האירוע של חייה במעין חליפת אוברול של מכנסיים מתרחבים ומחוך סטרפלס, האיפור שנעשה על ידי דנייל לוי נשאר מתוקתק ועדין לאורך כל הערב - גם כשרקדה לצלילי אייל גולן שהגיע להרים ולשמח.

בר כהן בשמלת כלה של אוריה עזרן. עומרי לוי,
לוק נאמבר 3/עומרי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully