וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבעל הלך, היהלום נשאר: אמילי רטאייקאוסקי מציגה טבעות גירושין

עודכן לאחרונה: 20.3.2024 / 9:22

לא סתם אומרים שצריך לדעת ממי להתגרש. אמרטה שקיבלה לאירוסיה לפני שנים שני יהלומים דומיננטיים, כבדים בטבעת כפולה, החליטה להפוך אותם בעקבות גירושיה לשתי טבעות נפרדות - שוות במיוחד. כי אם אפשר להתחזר על שניים למה לא בעצם? עפנו על הקונספט

המאורסות הטריות (ברובן), מקבלות את הצעת הנישואין המיוחלת ורצות להראות את ההפי אנד שלהן ברחבי האינסטוש. רגע תמים בו הן לא עוד לא יודעות כמה עוד יש לפניהן אבל אם אפשר להשוויץ בקצת בלינג בלינג בפיד האישי, תעופו על זה. אבל על טבעות גירושין שמעתן?

מי שהוסיפה לקופסת התכשיטים שלה שתי יצירות מהפנטות זו הדוגמנית אמילי רטאייקובסקי (32), והאמת? עפנו על הרעיון. אמרטה נישאה בהפתעה לבן זוגה סבסטיאן בר-מקלארד בשנת 2018, השניים הביאו את בנם סילבסטר לעולם והחליטו להתפצל ולהתגרש ב-2022 (אחרי שמועות על בגידה מצידו). כבר אז בחודש יולי, חמישה חודשים אחרי החתונה קיבלה את טבעת האירוסין שלה באיחור קל - אבל וואו, כמה שההמתנה הייתה שווה את זה.

טבעת האירוסין המקורית שקיבלה ב-2018

טבעת האירוסין המקורית הכילה שני יהלומים, אחד מרובע במשקל שני קראט והשני שנשען עליו, בצורת טיפה במשקל שלושה קראט. שתי האבנים הגרנדיוזיות חוברו יחד על טבעת זהב. על פי הערכות, שווי הטבעת נע בין 50 אלף ל-90 אלף דולר. אממה, כעת בעקבות גירושיה למפיק הקולנוע החליטה הדוגמנית לשנות את טבעת המקור שכל כך אהבה, "הייתי הולכת לישון איתה אפילו", מספרת בראיון בלעדי לווג.

עוד בוואלה!

הפעם היא לא התכוונה: אמילי רטאייקאוסקי (שוב) מכעיסה את העוקבים

לכתבה המלאה

הטבעת פוצלה לשתי "טבעות גירושין", כך הציגה אותן בתוספת תמונת טופלס (אם לא היא עד מי?) בין הסדינים הלבנים במיטתה - כי אם אפשר שתיים אז למה לא בעצם?! "הטבעות מייצגות את האבולוציה האישית שלי", מסבירה אמרטה בראיון למגזין, "אני לא חושבת שצריך לשלול מאישה את היהלומים שלה רק בגלל שהיא מאבדת גבר". חייב להודות שאנחנו כאן מתות על הקונספט.

הרעיון ליישם מחדש את הטבעות הכה את הדוגמנית כשנחשפה לנקודת מבט המציגה טבעת המייצגת ללא בושה את החיים שאישה חיה. יצירת הטבעת לפני כמה שנים וחידושה כיום, נעשה בעזרת חברתה מעצבת התכשיטים, אליסון צ'מלה והמנהלת הקריאטיבית שעומדת מאחורי המותג 'אליסון לו'. "הכנו את טבעת האירוסין עם שתי אבנים שונות שקבעו טרנד... הנה מתחילים שוב", הצהירה המעצבת בפני עוקביה.

לשני התכשיטים החדשים לא נעשה איזשהו שינוי מאסיבי מלבד פיצולן, כל אחת באצבע משלה - יהלום האגס הנשי על הזרת והשני המרובע הארכיטקטוני המנוגד לו קיבל מקום של כבוד בקמיצה. "קיבלתי השראה רבה מטבעת יהלום הזרת-בוהן של ריהאנה, מודה רטאייקובסקי ומוסיפה: "אהבתי את הרעיון שטבעת הנישואין הקודמת שלי תיגמר על הזרת שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully