וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה זקנים אנחנו? נשים משתמשות באייפוד שאפל כקליפס לשיער

24.3.2024 / 0:06

מה שהיה נגן המוזיקה החדשני והמעוצב ביותר לפני 20 שנה הפך השנה לאקססורי טרנדי, כשבנות דור ה-Z מככבות איתו בסרטונים שלהו בתור... קליפס לשיער

ככה הופכים את האייפוד שאפל לקליפס לשיער/tiktok

האייפוד שאפל הפך בין לילה לאביזר אופנתי לשיער ואין דוגמא טובה מזו כדי להמחיש עד כמה אנחנו זקנים. האייפוד שאפל שוחרר לראשונה בשנת 2005, כן לפני כמעט שני עשורים. הוא היה נגן המוזיקה החדשני שלנו, ששימש תחליף קומפקטי לנגני ה-MP3 של אותה תקופה (שהחליפו את הווקמן). הוא נעלם עם השנים כשב-2017, עם עליית הפופולריות של שירותי הסטרימינג, הוא יצא לחלוטין משימוש והפסיקו לייצר אותו. אם הוא נותר לכם אי שם בארון, אולי כדאי שתאמצו אותו כחלק מהטרנד החדש - בו כוכבי רשת משתמשים בו כקליפס לשיער. האמת? זה נראה לא רע בכלל.

מבול של משפיעני רשת מפיחים חיים באייפוד שאפל הישן והחזירו אותו רשמית לאופנה, על אף שהשימוש בו הוא לא למטרת האזנה למוזיקה - לפחות לא המטרה המרכזית, שכן יש משפיענים שדאגו לשים אותו על השיער שלהם קרוב לאוזן כדי להשתמש בו גם כקליפס צבעוני וגם כנגן.

אחת הנשים הצעירות שהחיו את האייפוד שאפל היא משתמשת הטיקטוק @sailorkiki שהופיעה בסרטון שלה כשעל שיערה שני אייפוד שאפל, האחד ירוק והשני סגול. הם נתפסים על שיערה בזכות הקליפסים המובנים שלהם. "האקססורי החדש והאהוב עליי", היא כתבה לצד הסרטון שצבר למעלה מ-2.2 מיליון צפיות. בסרטון המשך היא הוסיפה שהיא מצמידה אותו לאוזניים כדי לשהשתמש בו גם כנגן מוזיקה.

האייפוד שאפל של אפל בהחלט עושה קאמבק אם נבחן את מספר הסרטונים ההולך וגדל של משפיעני רשת המשתמשים בו כאקססורי לשיער. אולם, מתברר שכבר ב-2022 הייתה זו אלנה קוונדר שניבאה את בוא הטרנד לאחר שסרטון שיצא בתחילת השנה של יוצרת התוכן Kira Lyn Vaden משתמשת באייפוד שאפל כקליפס לשיער צבר יותר מ-350 אלף לייקים. כבר אז היא סיכמה שזה הולך להיות להיט.

אם נלך עוד אחורה, ל-2019, נמצא תמונה של יוצרת התוכן ויקטוריה קמארטה כשבשיערה אייפוד שאפל, כך שלמעשה מדובר בטרנד שהתחיל לפני שנים אולם רק לאחרונה צבר תאוצה ברשתות.


עוד בנושא:
ראו עצמכן משודרגות: האקססוריז שיקפיצו את ההופעה

כבר ניקינו מספיק השנה: לא חלמנו שהאקססורי המפוקפק הזה יחזור לחיינו

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

והנה גם דרך מתוחכמת להשתמש באוזניות החוטיות הישנות:

ב-13 במרץ השנה, משתמשת X (טוויטר לשעבר), @voguepearls, פרסמה תמונה כחלק מסט שכותרתו "טק כאופנה". התמונה פורסמה מחדש על ידי משפיענית האופנה דאב קלארק, שהוסיפה את התגובה: "זה היה מגיע לפלטינה כפולה בטאמבלר ב-2014". הפוסט המחודש של קלארק זכה ליותר מ-228,000 לייקים וגרסאות של התמונה שותפו מאז בחשבונות גדולים באינסטגרם, כולל betchys (עם 141,000 עוקבים) ו-structuredmag (עם 376,000 עוקבים).

גם אמנית הפופ Slayyyter התנסתה בטרנד המצליח כשהיא עוטה שני אייפוד שאפל מהדור השני בצבע כחול על שיערה - עם חוט משתלשל מאוזן אחת.

כמה ימים לאחר מכן, ב-17 במרץ, יוצרת התוכן לאינסטגרם ולטיקטוק, מדלן וויט, פרסמה גם היא תמונות וסרטונים כשבשיערה אייפוד שאפל מהדור הרביעי בצבעים כתום וכחול. היא כתבה באחד הפוסטים שלה: "הגיע הזמן לפשוט על מאגר האלקטרוניקה האקראי של ההורים שלך".

העניין ההולך וגובר ברטרו-טק הוביל מותגים להשתמש מחדש באביזרים ישנים. בשנה שעברה, למשל, מותג האופנה Coperni הציג ארנק ששימש בעבר כנגן תקליטורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully