וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקום למפשעה יש? פריס הילטון מנסה להחזיר טרנד משנות ה-2000

עודכן לאחרונה: 20.3.2024 / 16:59

כוכבת הראליטי מנסה להחזיר את חייה לתקופה בה הייתה מכתיבה טרנדים. הפעם מדובר באחד שדווקא תפס תאוצה בשנה האחרונה, אך נראה שעוקביה פחות בעניין: "מעודדת הפרעות אכילה"

פריס הילטון ידועה בעיקר בסגנון החיים הראוותני שלה, בין אם זה רכבי יוקרה ורודים או בילויים מפוארים מפה ועד להודעה חדשה. כוכבת הריאלטי בת ה-43 נוהגת לשתף עם עוקביה לא מעט מתחושותיה ומרגעיה האישיים. בין היתר גם לידת שני הילדודס הקטנים שלה, שנכנסו בשנה וחצי האחרונות לחייה דרך פונדקאות.

עכשיו נראה שגם תחושות הנוסטלגיה תופסות חלק מהשגרה שלה, כשהחליטה לחלוק רגע ישן ומיושן עם 26.4 מיליון עוקביה, כשהיא מביטה אחורה לתקופות הקצת יותר כיפיות שלה בתחילת שנות ה-2000. "הגזרה הנמוכה צריכה לעשות קאמבק", כתבה הילטון לצד קרוסלת תמונות מגוונת. צילומים בהם נראית לובשת ג'ינסים ומכנסי אימון בגזרה נמוכה מאודדדד על שטיחים אדומים, פסטיבלים, לצד חולצות קרופ וחגורות נוצצות מדי - אך העוקבים שלה נשמעים פחות מרוצים, עם לא מעט תחושות מעורבות לגבי ההצהרה האופנתית של הגברת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

למרות הכל, הטרנד המדובר תפס תאוצה בשנה האחרונה. במדפי החנויות כבר מזמן נפרסו מלאים מחודשים של הטרנד הישן - בהתאמה לגרסה המשופרת הנוכחית, שהחלה להיכנס גם למלתחות של הפאשניסטות בכל העולם.

הגזרה הנמוכה והשנויה במחלוקת חילקה את תגובות עוקביה של פריס לשניים: אלו שממש תומכים ואלו שבלשון המעטה, ממש אבל ממש סולדים מהאישיו והתחננו בפניה להניח את העבר בעבר. " בדיוק בגלל זה הייתה לי הפרעת אכילה בתיכון. הסטנדרטים היו מגוחכים", כתבה אחת העוקבות ואחרת הוסיפה: "לא הם לא צריכים לחזור! זו הסיבה שלכל הדור שלי יש בעיות דימוי גוף! הם צריכים להישאר בעבר!". כאלה, רבות אחרות המשיכו ותמכו בטענה שמדובר בגזרה שמחמיאה רק לבעלות גוף רזה (כמו הילטון עצמה): "אנשים פשוט שונאים אותם כי צריך להיות בכושר כדי ללבוש אותם". בין היתר היו גם הרמות ותגובות געגועים לא מוסברות ל"מלכת האופנה של שנות ה-2000".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully