וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם הטייטל הגיעה הבשורה: מלכת דנמרק בחצאית פאייטים משגעת

עודכן לאחרונה: 21.3.2024 / 11:34

קווין מארי נכנסה לתמונה ותפסה את טייטל "המלכה" הנחשק, כעת כל שנותר (בין יתר חובות המלוכה) הוא לבסס את עצמה כאחת שיודעת. עד כה נרשמה חצאית פאייטים ממוחזרת, דרכה מנסה להעביר מסר אחד עיקרי. מהו?

האם נסיך דנמרק בוגד בנסיכה עם אשת חברה מקסיקנית?/@hrhgossip

בחודש ינואר האחרון כמאה אלף איש גדשו את קופנהגן הבירה כדי לחזות במלך החדש, פרדריק העשירי (55), לצד רעייתו מארי (52) וילדיהם. הקינג ירש את כיסאה של אמו מרגרט בת ה-83 שהדהימה את האומה כשהכריזה על פרישתה בחודש דצמבר - אירוע חסר תקדים זה 900 שנה. בזמנו לא נראתה באופק של בית המלוכה הדני מישהי עם פוטנציאל להיותה פאשניסטה גדולה במיוחד. כעת נראה שמארי המלכה הנכנסת החליטה לקחת את עצמה בידיים ולהתחיל להפגין נוכחות גם בתחומי האופנה, אז אולי ממנה תבוא הישועה?

מארי, ילידת אוסטרליה במקור הדהימה בדינר של מועצת המדינה השבוע, כשהיא לבשה אנסמבל נצנצים שלא ממש ניתן להתעלם ממנו. המלכה הנכנסה בחרה בחצאית מקסי מפאייטים כסופים, בחסות הלייבל הדניBY MALENE BIRGER . פיס מתוך קולקציית המותג של שנת 2007, איתו כבר נצפתה באותה שנה להשקתו, באירוע אחר בניו יורק. מחזור פריטים הוא דבר מקובל ואף מבורך בקרב נשות מלוכה, שכן האקט מראה על חשיבה חסכונית ובת קיימא.

עוד בוואלה!

היפה והרוזן: על הפאשניסטה הזו אתן חייבות להתעכב רגע

לכתבה המלאה

מדובר בחצאית בגזרה ישרה מלאת פאייטים קטנטנים וכסופים, המסודרים כקשקשים אחד לצד השני, כשחלקה האחורי כולל שובל קצרצר - מה שנקרא דרמה מאופקת. בחלק העליון הלכה על חולצת סאטן שחורה עם אלמנט כתפיים פתוח מעט ועליה סיכה מפוארת מתוך האוסף המלכותי רובי פראורה הדני. הסיכה על חולצתה הושלמה עם שאר הסט היוקרתי - זוג עגילים נתליים וצמיד, זהו גם הסט הראשון של התכשיטים המרכזיים שענדה מארי לפני חתונה עם יורש העצר במאי 2004.

שיער הגולש והברונטי נאסף לכדי גולגול נמוך, בתוספת השלמה של מראה עיניים באיפור מעושן, נגיעת ברונזר, קצת סומק ושפתון ורדרד על שפתייה.הלוקים הברונטיים של מרי עוצבו לכדי צ'יניון נמוך ומלוטש, והיא תיעלה מראה איפור עיניים מעושן עם טיפה של ברונזר על לחייה ושפתון ורוד.

בינתיים, בעלול המלך הנכנס הלך על לוק שלא משאיר מקום לטעויות - טוקסיקו כחול על מכופתרת לבנה וסגירה של פפיון שחור. הופעתם המשותפת של הזוג מגיעה לאחר צעדים מהוססים בחזרה לאור הזרקורים, זאת בעקבות שמועות בצהובונים מעבר לים על רומן צד של המלך פדרדיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully