וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היפה והרוזן: על הפאשניסטה הזו אתן חייבות להתעכב רגע

עודכן לאחרונה: 4.1.2024 / 9:16

בנדיקטה ת'וסטרופ אמנם עוד ממש צעירה ובמעט הזמן שהיא נמצאת על קו רדאר האושיות המוכרות בקרב בני המלוכה הדנית - היא עברה שינוי מטורף במראה. כיום מציגה את מיטב האאוטפיטים של הרגע לצד פיגורה משגעת. הכירו את הגירלפרנד של הנסיך ניקולאי

האם נסיך דנמרק בוגד בנסיכה עם אשת חברה מקסיקנית?/@hrhgossip

כרגע לא נראית באופק של בית המלוכה הדני מישהי עם פוטנציאל להיותה פאשניסטה גדולה. בראש המשפחה עומדת המלכה מרגרט השנייה שצפויה לפרוש ולפנות את כיסאה לבנה, נסיך הכתר פרדריק ואשתו הנסיכה מארי - אולי משם תבוא הישועה?

כך או כך מדובר במשפחה מרובת צאצאים, ביניהם נמצא הרוזן ניקולאי הצעיר (24), לשעבר "נסיך" עד שסבתוש מרגרט החליטה לקחת מנכדיה את הטייטל כדי שיחיו חיים "נוחים" יותר לכאורה, וכך גם מצא את דרכו בעולמות האופנה כסייד ג'וב חביב.

לכל ההסתגלות הזו התווספה לתמונה מאז שנת 2018, בת זוגו ואהבתו הראשונה של ניקולאי, הלוא היא בנדיקטה ת'וסטרופ. נכון עד לרגעים אלו היא לא ממש בלטה או הסבה במיוחד את תשומת ליבנו בין תמונות הפפראצי של הזוג, אך מישהו כאן חייב להרים את הכפפה ולהרים לה - ויש על מה.

בנדיקטה ת'וסטרופ, בת הזוג של הרוזן ניקולאי מדנמרק. מסך אינסטגרם benediktethoustrup, צילום מסך
בנדיקטה ת'וסטרופ - בת זוגו ואהבתו הראשונה של ניקולאי/צילום מסך, מסך אינסטגרם benediktethoustrup

נראה שבשנים האחרונות עברה מייקאובר מזורז, השילה כמה ק"ג מגופה ומעבר ליופי הדני הטבעי שהיא מפזרת בחשבון האינסטגרם (חזקה גם בטיקטוק), ת'וסטרופ היא יזמית צעירה בעלת מותג לאביזרי שיער בשם BénéSoie, בשיתוף אמה וסבתה. מותג שדוגל בייצור בר קיימא ומציע עיצובי רצועות משי, כובעים וסיכות שיער של בנדיקטה, לאחר שעוברים את התפירה הידנית של בנות הדור הבוגר של משפחתה.

עוד בוואלה!

חובבת המיני: ניקול קידמן בת ה-56 נראית כמו נערה

לכתבה המלאה

היא בתו של מנכ"ל אחד הבנקים החשובים בדנמרק, אך לא הופתענו לגלות שהיא עצמה אכן עוסקת בתחום הביוטי ושעולמות הפאשן ממש לא רחוקים ממנה. פיד האינסטוש גילה לנו כמה לוקים ששווה להציץ ולהתעכב עליהם.

הסגנון שלה מתאפיין בסטריט סטייל פשוט בחסות מותגי העל של הרגע, שבאים לידי ביטוי בשילוב מדויק בין טרנדיות לקוליות חסרת מאמץ. בין שמלמלות קצרות של שאנל לאוסף שמלות סאטן דקיקות וסקסיות, נרשמו גם מספר אאוטפיטים יומיומיים שמסמנים וי גדול על כל הדרישות של איט גירל בפוטנציה.

פיסים מחויטים בשילוב מעילי עור וכותנה בגזרות קצרות, עליוניות מעט ילדותיות שלגמרי עושות את העבודה והרבה מחשופי גב משגעים. בנוסף, לא מתחמקת מצבעים צעקניים ופרינטים מוגזמים (לפרחים היוש) אבל תמיד שומרת על קריצת הקז'ואל הסטנדרטית. זאת לצד שיערה הבהיר, תכשיטים מעודנים ומינימום איפור (ואם יש אז על בסיס סופר טבעי) בתוספת נקודת החן על לחי שמאל שמשמשת כעוד סימן היכר עבורה.

כאמור, בני הזוג הכירו בפנימייה ב-2018 ומאז מעבירים את לימודיהם יחד ויוצאים לטיולים ברחבי העולם בזמנם הפנוי. כיום הקאפל הצעיר מתגורר מבחירה באוסטרליה - רחוק מהבית, אבל קרוב לקמפוס של האוניברסיטה לטכנולוגיה בסידני ונהנים מימי הקיץ האוסטרלי. בעקבות הלוקיישן, קיבלה בנדיקטה פרגון והכרה מצד מגזין 'ווג' אוסטרליה כשצוינה כאחת מבנות הסטריט סטייל המעולות של 2023.

הצימוד של השניים - ניקולאי כאחד שצעד כבר על כמה מהמסלולים הגדולים בשבועות האופנה וכיכב בכמה וכמה הפקות של המגזינים הנחשבים בעולם, בשילוב היפהפייה האירופאית שעלתה על הגל והבינה את הקונספט, יוצר זיווג לוהט, עדכני וצעיר עד כדי ייצור מוגבר בקצב הקולגן בגוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully