וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאבל טראבל: קיילי ג'נר משיקה וודקה בשתי שמלות שחורות וקטנות

עודכן לאחרונה: 24.3.2024 / 11:30

האושיה ואשת העסקים הצעירה החליטה לחלוש לתחום המשקאות האלכוהוליים והשיקה בסוף השבוע האחרון וודקה-סודה בבעלותה. לכבוד האיוונט החגיגי, הרימה שני לוקים שאי אפשר לטעות איתם - בשמלה שחורה קטנה

קיילי ג'נר היא לא אחת שמסרבת לשמלה שחורה קטנה, בטח לא כשמדובר באירוע בהובלתה בדרך לעוד עסק משגשג על שמה. החל מערב חמישי האחרון היא החלה בתצוגת רצף לוקים שחורים, בזמן שיצאה לחגוג את השקת מותג השתייה החדש שלה 'ספרינטר' במערב הוליווד. לאושיה ואשת העסקים התלוו חברים ובני משפחה, ביניהם הסיס הגדולה קנדל, קלואי קרדשיאן ומאמא קריס ג'נר, שהגיעה עם הבויפרנד קורי גאמבל.

"יום ספרינטר!!! ?" הכריזה בחשבון האינסטה. כזכור, גם לקנדל, מעבר להיותה טופ מודל בלתי מעורערת, יש בבעלותה את מותג הטקילה 818. אך לא זה מה שמנע ממנה לשתף בפיד שלה שלל הרמות ופרגונים למותג הוודקה-סודה החדש של אחותה באותו התחום.

לרגל האיוונט החגיגי קיילי שלפה מהארון שמלת מיני צמודה עם צווארון גולף קצר, מעוטרת בחגורה א-סימטרית תואמת, גדולה ונמוכת מותניים מעור מבריק. הפיס הכל כך שימושי מגיע היישר מתוך קולקציית אביב-קיץ 2024 של המותג האיטלקי פרגאמו.

עוד בוואלה!

אלגנטית במקסימום: קנדל ג'נר דופקת שוטים בחליפה חלומית

לכתבה המלאה

ג'נר הצעירה שמרה על המראה פשוט ומונוכרומטי, כשהיא לובשת את המיני רק עם סנדלי עקב שחורים ("סנדלי כלוב") מבית המותג (2,400 דולרים), מעוטר בעיצוב רצועות ספגטי המתאספות באזור הקדמי ונקשרות בקרסול. כל זה בתוספת תיק טוט קטן גם של פראגמו (1,750 דולרים) - לוק שלגמרי היינו מאמצות. אותו שילבה עם איפור ורדרד, מניקור כסוף ושיערה הברונטי שנשאר פזור, אך מסודר בגלים "מבולגנים".

מאוחר יותר בלילה לרגל החגיגות עם החברים, החליפה אאוטפיט כדי לחגוג עם חבריה. היא אמנם המשיכה על הקו של שמלה שחורה קטנה, אך בקריצה הרבה יותר סקסית ונועזת מזו של הבוקר. בשמלת לטקס צמודה בעלת רצועות קולר מבית האופנה הצרפתי אלאיה, שנכרכה סביב הבאדי המטריף והובילה אל מחשוף מעוגל ועמוק בחזה, פלאס מחשוף צד עדין.

גזרת המידי המבריקה השאירה את אזור הגב פתוח באלמנט עור בצורת איקס, בהמשך לרצועות הקדמיות - לוק נוסף בו דבקה קיילי בגישה המינימליסטית שלה למשך הלילה. בגזרה התחתונה, התווספו זוג סטילטו חצי שקופים-חצי זהובים, שהציגו את הפדיקור הכסוף לצד צמיד זהב עדין. הטוטאל לוק הפך ויראלי ברשתות לא רק בזכות התמונות הרבות ששותפו, אלא גם עקב טיקטוק תמים בו העלתה היזמית. סרטון קצר בו השתמשה באודיו האייקוני של הזמרת רוסליה, עם המשפט הזכור מתוך שבוע האופנה פריז האחרון: "the look is with the shades".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully