וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

40 איט איז: לירון ויצמן בסטרפלס שיסגור לכן פינה בקיץ הקרוב

עודכן לאחרונה: 24.3.2024 / 15:40

המנחה האהובה הקדימה וציינה בוויקנד האחרון את יום הולדתה, שיחול בחודש אפריל הקרוב. לצד החברים והמשפחה, עלתה על מכנסיי ג'ינס בגזרה רותחת במיוחד, בתוספת טופ שחור שבא בול לעונה הקרובה

את סוף השבוע האחרון פתחה לירון ויצמן בחגיגות מוקדמות ודי סולידיות, לכבוד יום הולדתה ה-40 שיתקיים בחודש הבא. לרגל המספר העגול, החליטה המנחה האהובה לכנס את המשפחה וחבריה הקרובים. "אז איך חוגגים בתקופה כל כך מורכבת, והאם בכלל? למי אכפת שנולדתי בעצם וכמה טיפשי פתאום נראה לחגוג יומולדת. הרבה מחשבות היו לי לקראת היומולדת העגול שקורה בעוד כמה שבועות, אבל הוקדם כי אחותי היפה מתחתנת", כתבה בפוסט מסכם בעמוד האינסטגרם האישי.

ציון יום ההולדת שמגיע בצל המלחמה המצערת, יצר אובר מחשבות של האם בכלל לחגוג. "הזמנתי. והתחבקתי. ושתינו וצחקנו. ולרגע הייתה שם איזו תחושה של שפיות... גם אם לכמה שעות בודדות. כי כנראה, שבכל זאת מגיע לנו גם קצת לנשום. ולהרים לחיים", כתבה ויצמן לצד תמונות מהאירוע. ובכל זאת! הצליחה, כמו רובנו, לתת לעצמה דוגמית של ברייק מהחיים עצמם, להרים צ'ירס עם קרוביה ולעלות על אאוטפיט שמכבד את המעמד.

עוד בוואלה!

לטייסת שלום: מאיפה משקפי הראייה החדשים של דנה ויס?

לכתבה המלאה
לירון ויצמן חוגגת 40. מסך אינסטגרם lironweizman, צילום מסך
גזרה מדויקת פלאס שיזוף גב/צילום מסך, מסך אינסטגרם lironweizman

בהובלתה של הסטייליסטית הצמודה שירן מניה, עלתה לירון על מכנסיי ג'ינס שטופים בגזרה גבוהה ומחמיאה, מבית סן לורן לפקטורי 54. ההיי לייט של הלוק היה הטופ השחור - חולצת סטרפלס של המעצבת אנה אוקטובר, לבוטיק ורנר. פיס מחוכי, שזוג הקאפים שלו מחולקים לשניים ומעוצבים בפסים צרים ומקבילים זה לזה. סטרפלס ורסטילי במיוחד, שיכול בקלות לסגור כמעט כל פינה אפשרית בעונה החמימה שבפתח - למשרד, לדייט וכן, גם לאירוע.

לירון ויצמן חוגגת 40. מסך אינסטגרם lironweizman, צילום מסך
כל הבסטיז התייצבו/צילום מסך, מסך אינסטגרם lironweizman

בחלקת האקססוריז ענדה שרשרת כסופה בחסות מותג התכשיטים Jb Jewelers, סטילטו שחורים של לבוטן לאמור וסגירה קלאסית של משקפי שמש כהים ומרובעים של סלין, מבוטיק משקפיים בשינקין. בגזרת הגלאם - איפור עדין בתוספת אודם ורדרד מט, בחסותה של המאפרת דנה כפיר ושיער מתוקתק בטון נטורלי עליו פיקד אדיר יעקב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully