וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא הכלה, ועדיין: שביט ויזל בשמלה של לא פחות מ-100 שעות עבודה

עודכן לאחרונה: 25.3.2024 / 11:37

אם חשבתן שהרילוקיישן לקפריסין ימנע מהדוגמנית ומלכת היופי בדימוס להמשיך להציג את יופייה ברחבי ארצנו הקטנטונת, טעיתן. ויזל הגיעה לחתונה של אחיה ובחרה במעצב ישראלי שהלביש אותה בפיס עתיק ויוקרתי

שמונה שנים לאחר ששביט ויזל נישאה לבעלה אוהד במסיבת פורים בארץ, הדוגמנית ומלכת היופי בדימוס הגיעה לביקור קצר בארץ - לכבוד החתונה של אחיה שמתחתן בדיוק באותו התאריך. שביט, כזכור עשתה רילוקיישן לחו"ל וכיום מתגוררת בקפריסין, עקב הזדמנות עסקית שקיבל בעלה.

"זה מרגש, משמח ומעניין והכל ביחד", סיפרה ויזל בסרטון שהעלתה, "אני ממש לא מרגישה אשמה, אנחנו לא עזבנו בגלל המלחמה. החיים מזמנים כל מיני דברים ויצא ככה שזה בתקופה מורכבת. אני מעודכנת כל הזמן ובמה שקורה בארץ. יש לי שם משפחה וחברים וישראל זה הלב".

שביט ויזל בשמלה של דרור קונטנטו. מסך אינסטגרם shavitwiesel, צילום מסך
רמת הדיוק של הדיטלס, אמאלה/צילום מסך, מסך אינסטגרם shavitwiesel

הנסיבות המשמחות הן אלו שהביאו את הדוגמנית ההורסת ארצה ואנחנו כמובן ממש לא מתלוננות. האירוע המרגש של אחיה התקיים אמש, ושביט כמו שביט הלכה על בחירה קלאסית וייחודית בחסות מעצב האופנה הישראלי דרור קונטנטו. מיותר לציין ויזל מחזיקה כל בגד, אבל הפעם? וואו.

שביט ויזל בשמלה של דרור קונטנטו. מסך אינסטגרם dana_kfir, צילום מסך
היא פשוט יודעת להחזיק כל לוק/צילום מסך, מסך אינסטגרם dana_kfir

עוד בוואלה!

40 איט איז: לירון ויצמן בסטרפלס שיסגור לכן פינה בקיץ הקרוב

לכתבה המלאה

בשמלת מיני שמנתית (הכלה אישרה?) בעלת שרוולים ארוכים הנפתחים בקצה, עשויה במעין סריגת קרושה. "השמלה עשויה מבד של מפה עתיקה, כולה בעבודת יד, משובצת באבני סברובסקי, שבערך לקח כמאה שעות עבודה לעבוד על שמלה כזאת שהיא one of a kind", מספר לנו קונטנטו. מעבר לכך, עיצוב אזור הכתפיים מתאפיין בקו מאוד נשי ועדין ומעט תפוח, לצד מכפלות מעוגלות אחת ליד השנייה.

שביט ויזל בשמלה של דרור קונטנטו. מסך אינסטגרם shavitwiesel, צילום מסך
מחשוף חסוד לצד גזרת מיני - הנוסחה לשלמות/צילום מסך, מסך אינסטגרם shavitwiesel

על האיפור ועיצוב השיער פיקדה המאסטרית דנה כפיר. נכון שעינייה התכולות של מלכת היופי עושות חצי עבודה, אך הטאץ' הנוסף של כפיר סגר את פינת הגלאם בשיאה. איפור עדין על פלטת הניוד, צלליות וקו עיינים מעט כהה, בתוספת שפתיים בגוון ורדרד עתיק. על אוזנייה ענדה זוג עגילי חישוק קטנים מזהב, שתאמו לסט טבעות זהוב ושרשרת שהסתתרה לה מתחת למחשוף השמלה החסוד (מאפיין נוסף לזכות קונטנטו).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully