וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השראה או העתקה? קים קרדשיאן מנסה לעשות ביאנקה סנסורי

עודכן לאחרונה: 26.3.2024 / 11:45

ככל הנראה אין מישהי שבאמת יכולה להוות איום ממש עבור קימי. עם זאת, המעריצים לא הצליחו שלא להגיב לנוכח מראה שסופר מזכיר בוייבים שלו את בת הזוג החדשה של קניה ווסט, האקס המיתולוגי. איזו סיבה יש לה לחקות אותה?

קים קרדשיאן; ביאנקה סנסורי. Arnold Jerocki; מסך אינסטגרם kimkardashian, GettyImages
איזו סיבה יש לה לחקות אותה?/GettyImages, Arnold Jerocki; מסך אינסטגרם kimkardashian

מאז שביאנקה סנסורי נכנסה לחיים שלנו בתור בת הזוג החדשה של קניה ווסט, הרבה דברים השתנו. סנסורי, שמזגזגת בין צלמי הפפראצי ונהנית מתשומת ליבם, חשה לה בנוח (אולי מדי) במלתחה שהרכיב לה בעלה. למי שלא בקיאה בהיסטוריה של האדריכלית, היא הייתה עוד אחת מן המניין לפני המייקאובר שעשה לה הראפר, בדיוק כמו המהפך שעשה לקימי בימי הזוהר של השניים. החיבה למחשופים נרשמה גם בימי הרווקות, אך מפה ועד להתהלך חצי עירומה ברחובות (קר לנו רק מלצפות בה) ולעיניי כל - יש הרבה על מה לדבר.

מאז תחילת מערכת היחסים של השניים לפני יותר משנה, היו לא פעם השוואות רבות בין קימי לביאנקה. המראה החיצוני באמת עלול קצת לתעתע - הבאדי, השיער הברונטי ובאופן כללי הוייב לצד הזמר שמקפיד להצמיד להן סטיילינג מחושב מאוד. כך או כך, זה לא משהו שהזיז עד כה לאחות לבית משפחת קרדשיאן, נראה שהיא המשיכה בשלה ואין מישהי שבאמת יכולה להוות עבורה לאיום ממשי.

עם זאת, קים החליטה להעלות לחשבון האינסטוש פעם נוספת תמונה נורא מבלבלת. בה נראה שהיא לוקחת השראה אופנתית מאשתו של קניה - או כך לפחות חושבים המעריצים. "קים סנסורי", החלו לכנות אותה בתגובות תוך דקות ספורות לעליית התמונה לרשת החברתית. "כשאת שולחת הודעה לאקס שלך", "אוקיי, היא מתנהגת כמו ביאנקה עכשיו", הכריזו אחרים. בעוד שבודדים יצאו להגנת הדמות האייקונית שיצרה להם במהלך השנים: "זו קים עושה קים. היא תמיד הייתה נאמנה למשחק".

עוד בוואלה!

מי את ביאנקה סנסורי? אשתו של קניה ווסט לא תמיד נראתה ככה

לכתבה המלאה

מייסדת סקימס השוויצה בגזרתה, במעיל פרווה חום ואוברסייז בחסות בלנסיאגה, שזה עתה חזרה להיות הפנים שלהם, לאחר נתק השותפות הדרמטי ב-2022. את המעיל הפרוותי (שגם לגביו תהו האם מדובר בפיס מלאכותי או אמיתי), שילבה עם גרביונים שחורים חצי שקופים, שחברו היישר לנעלי עקב מחודדות מבית המותג.

ביאנקה סנסורי. אינסטגרם, צילום מסך
לא חוסכת במחשופים/צילום מסך, אינסטגרם

הסממן הבולט ביותר מעבר למראה הפרווה הפופולרי, שבזכותו (או בגללו) הזכירה את הוייבים הפרוצים של סנסורי, היה כשהציגה את נכסיה המכובדים לראווה - טופלס מתחת למעיל המקסי. גם התסרוקת החתומה על ידי הדוגמנית האוסטרלית (מאז שהיא עם קניה) נראית מועתקת, בגולגול צמוד היטב ומסורק אחורנית, פלאס משקפי שמש אטומים בצבע שחור.

ובואו, זו ממש לא הפעם הראשונה בה היא מנסה לעשות מוב כזה. אותו לוק בדיוק עלה לפני כעשרה ימים בעמוד האינסטגרם של הגברת והתגובות שקיבלה היו דומות. השאלה היא, איזו סיבה יש לה לחקות אותה? מקורב לאתר ה'דיילי מייל' סיפר בפברואר האחרון שקים "הורתה לקניה לעולם לא לתת לביאנקה להתלבש ככה ליד ילדיהם המשותפים", וכי היא מופתעת שקניה נותן לאשתו לצאת ככה מהבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully