וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתחו יומנים: כל אירועי האופנה הכי שווים - שאסור לפספס

עודכן לאחרונה: 27.3.2024 / 9:35

חגיגות וינטג' הן לא משהו שקורה כל יומיים, אבל כשזה קורה - זה בגדול! אז מה מחכה לכן בשבועות הקרובים? שלושה ירידים של פריטי אספנות, וינטג' ויד שנייה מהמשובחים ביותר. זה הזמן לצלצל לבסטי

יריד וינטג' De-Kollektiv מבית היוצרVulvalle Market X Rail. יח"צ,
חגיגות האופנה אוטוטו כאן!/יח"צ

חובבות וחובבי האופנה, אלה שנושמים טקסטיל כבר מנשימתם הראשונה, יודעים שאם יש מקום למצוא בו פיסים נדירים - הוא יריד וינטג' איכותי. האירועים הקרובים הולכים להתפרס על כמה ימים, והמזל שלכן? הוא שהם לא מקבילים זה לזה, כך שאפשר להנות מכל העולמות.

מה תמצאו שם? חוץ מגוד וייבס, מוזיקה מרימה ואנשים יפים, תוכלו לאתר פריטים משובחים, תיקי יוקרה שכבר מזמן לא נמצאים על מדפי החנויות, אקססוריז בעלי ערך היסטורי וגם עיצוב מטריף לבית (ועוד, ועוד ועוד). כי חייב קצת לרענן אווירה מדי פעם, לא ככה? בקיצור, ריכזנו עבורכן את שלושת ירידי הוינטג' ויד שנייה הקרובים - זה הזמן לצלצל לבסטי ולצאת למסע שופינג מלא השראה.

TIME MACHINE, חלק מיריד וינטג'. יח"צ,
'טיים מאשין' בגדי וינטג', משנות ה-40 ועד הניינטיז (יריד De-Kollektiv)/יח"צ

קום איל פו בשיתוף "מתלבשות" - The Vintage Fair

יריד וינטג' ויד שנייה שיארך שלושה ימים, בו יוצגו מאות פיסים נדירים שנאספו בקפידה מלקוחות comme il faut לאורך השנים. "הפריטים מוכיחים עד כמה איכות וקלאסיקה הם הפתרון לסטייל, לצרכנות הוגנת ולשמירה על הסביבה", מציינת סיביל גולדפיינר, מייסדת קום איל פו. כל הטוב הזה לצד 12 פאשניסטות שיפתחו את ארונן וימכרו אופנת וינטג' ויד שנייה משובחת: יערה קידר, מיכל אנסקי, לובה ז'קובסון, מור רדמי, חן גלדן, מאיה אושרי כהן, אירה חרקובסקי, אפרת לקט, דפנה לוסטיג, דקלה גולדשטיין מלמוד, מיקי ממן, אנה לוקצקי, עדן סבן ולימור פרייס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
יריד וינטג' של קום איל פו בשיתוף "מתלבשות" The Vintage Fair -. יח"צ,
יריד וינטג' של קום איל פו בשיתוף "מתלבשות" The Vintage Fair -/יח"צ

את האירוע תלווה תערוכת תמונות אותו יהיה ניתן לרכוש, שצולמו בידי יעל רוזן, הנחשבת לאחת הצלמות החלוצות בישראל. בערב ההשקה החגיגי, תתקיים הרצאה בנושא "נשים מעצבות מהפכה - על אופנה חברה ומגדר", שתועבר על ידי חוקרת האופנה, לירז כהן מרדכי. עוד באירוע תוצב עמדה ובה יימכרו פריטים מכותנה אורגנית להעלאת המודעות לאופנה מקיימת. חלק מההכנסות יתרמו ל'מתלבשות', שעובדות בימים אלו על תו תקן לאופנה מקיימת.

מתי: רביעי-חמישי 27-28/03 בין השעות 10:00-19:00 | שישי ה-29/03 בין השעות 10:00-14:00
איפה: האנגר 23, נמל תל אביב.
עלות כניסה: השתתפות חופשית.

יריד Vintage Me Up של אלעד הופמן

חגיגת הוינטג' הענקית של המפיק והמרצה אלעד הופמן חוזרת בפעם השביעית. 21 דוכנים שנבחרו בקפידה יתרה מכל רחבי הארץ (מטבעון וקריית שמונה ועד ראש העין ופתח תקווה). מה תמצאו שם? פריטים משנות ה-40 ועד שנות ה-2000 המוקדמות - בגדי נשים, גברים, UP CYCLE ואקססוריז (בין היתר גם תיקי יוקרה והום סטיילינג).

מתי: חמישי ה-11/04 בין השעות 16:00-22:00 | שישי ה-12/04 בין השעות 10:00-16:00 | שבת ה-13/04 בין השעות 10:00-20:00
איפה: סמטת שלוש 19, תל-אביב (מתחם פארק המסילה).
עלות כניסה: 20 שקלים.

יריד De-Kollektiv מבית היוצר Vulvalle Market X Rail

אירוע בכורה הנוצר על ידי מפיקי הירידים הוותיקים ליאת (לילי) חן ועומר בירנצויג. היריד יכלול 60 אספני וינטג', יד שנייה ומעצבים מקומיים שנבחרו בקפידה ויציגו קולקציות אביביות, אקססוריז, טקסטיל משובח ועוד. בנוסף לדוכנים, תתקיים סדנת סטיילינג מאת הסטייליסטית מעיין אדר, לצד אושיות מובילות, ביניהן מיכל אמדורסקי - שיפתחו את ארונן למכירה אקסקלוסיבית.

CHIC AND CHIFON, חלק מיריד וינטג'. יח"צ,
בין היתר גם CHIC AND CHIFFON/יח"צ

האירוע יתאפיין בתמהיל מרתק בין אופנות וסגנונות שונים החל מעולמות הסטריט וור העכשווי ועד קלאסיקות מוכרות ואהובות מכל העשורים. זאת לצד מוזיקה טובה ועמדת קעקועים. בין המותגים שתוכלו למצוא שם: SDOM TLV, זקני השבט של אופנת הרחוב CHOP SHOPS, PANGEA היישר מהסנטר,KIZZY SALON, HOUSE OF BRECHO, LOVE MONAMIE , ורבים נוספים.

מתי: חמישי ה-4/4, בין השעות 16:00-21:00 | שישי ה-5/4, בין השעות 11:00-16:30 | שבת ה-6/4, בין השעות 11:00-20:00.
איפה: בבית המכולות בנמל יפו.
עלות כניסה: 10 שקלים.
עלות סדנת הסטיילינג: 70 שקלים. הסדנה תתקיים פעמיים ביום - בשישי ובשבת (11:00-12:30 ו-13:30-15:00).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully