וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביג נו נו: הטעות המבאסת בשמלת הכלה של שי לי עופרי

עודכן לאחרונה: 27.3.2024 / 12:34

חגיגת האהבה של יוצאי האח הגדול הגיעה אמש לסיומה. הסיס אמנם לא נכחה, אך זה לא מה שמנע משניר בורגיל ושי לי עפרי לקבל על עצמם את הטייטל 'בעל ואישה'. שתי שמלות, ערב אחד - אז איפה הייתה הטעות?

שניר בורגיל ושי לי עופרי המפגש/יח"צ רשת 13

סוף כל סוף סאגת החתונה (ואורחיה) של שניר בורגיל ושי לי עופרי מאחורינו. אמש, בחגיגת ענק התאחדו השניים תחת חופה וקידושין והפכו באופן רשמי לבעל ואישה, לאחר שהכירו לפני כמעט שנה בבית 'האח הגדול'. הסיס אמנם לא נכחה, לא הבנו מה הלו"ז וגם לא כל כך משנה לנו. מה שכן סקרן אותנו קצת יותר, זו הבחירה של הכלה בשמלות שלנצח ייזכרו ויישארו באלבומי החתונה המשפחתיים.

שי לי הלכה על ההחלטה הרציונלית והלא מתפזרת של שתי שמלות בלבד - אחת לטקס, איתה צעדה בהתרגשות ושנייה נוספת לשלב הפרוע של הערב, המסיבה. שני לוקים בהובלתה של מעצבת שמלות הכלה המצליחה, שחף גרשון, שידועה בשל עיצוביה המשלבים קווים נקים של מינימליזם, לצד אלמנטים בומבסטיים מעולם האגדות.

שי לי עופרי בשמלת כלה של שחף גרשון. לידור חדידה,
בשתי שמלות של המעצבת שחף גרשון/לידור חדידה

בעודה נמצאת בחודש החמישי להריונה, צעדה שי לי אל עבר החופה בשמלת סטרפלס עשויה כולה מרקמת תחרה עדינה, שמלה שנשארה עליה גם במשך ריקוד הסלואו המצופה. הגזרה הנסיכותית התרחבה עד לאורך מקסי, כשבחלק האחורי נשאר חצי מחשוף גב, בתוספת פתח קאט אאוט מעוין שעוצב לרוחבו.

שי לי עופרי בשמלת כלה של שחף גרשון. לידור חדידה,
נפח השיער משגע!!/לידור חדידה

עוד בוואלה!

שמלות הכלה של בר כהן: האירוע החל באמת כשהיא עלתה על אוברול

לכתבה המלאה

השמלה השנייה זה כבר סיפור אחר וכאן מגיעה גם הטעות הדי מבאסת. באופן כללי, תמיד הלוק השני יהיה מאופיין ביותר וייב פלפלי, פחות חסוד ועם קריצות שובבות. כך גם עשתה זאת גרשון בעיצוב שנשאר נאמן לתחרה של השמלה הראשונה, כשזו כללה אלמנטים עדינים של תחרה בפתח צידי המותניים. בגזרת מקסי ישרה, ללא נפח (זה דווקא אהבנו), שהחלה כמחוך עם כתפיות ועליו "הברזלים" המחזיקים את אזור הבטן. החצאית המובנית שהוחזקה באוויר, הביאה עמה שני פתחי מותניים שכאמור כללו תחרה, אך גם השאירו את החלק הזה בגוף חשוף.

שי לי עופרי בשמלת כלה של שחף גרשון. לידור חדידה,
טעות אחת מבאסת/לידור חדידה

מה רע אתן שואלות? אין רע, פשוט בהתחשב בכך שהכלה היפה נמצאת בחודש די מתקדם להריונה, היינו שוקלות ללכת על בחירה יותר קלאסית, נוחה (לפחות בעין, מקוות שעפת על הרחבה) וכזו שתביא את האזור המרכזי של הגוף למקום יותר מנומנם. כשלחילופין הפתחים או הטאצ'ים שאיתם רוצים לצאת מהקופסא יבואו לידי ביטוי אחרת.

שי לי עופרי ושניר בורגיל. אורי חיון,
מזל טוב חמודים/אורי חיון

על הגלאם אין מה לדבר, איפור-שיער שזיכו את גברת בורגיל הטריה (מתרגלות לשם) לכינוי 'בראץ' ברשתות החברתיות לנוכח המראה המתוקתק. עיצוב שיער על ידי לידור חדידה של שיער פזור עם נפח גלי משגע בלוק הראשון, וקוקו גבוה מסורק אחורנית בלוק השני. כמו כן, נרשמה עבודת איפור מדויקת של סינדי דזן, שנחתמה במראה עיניים עוצמתי במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully