וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלכנו לישון וקמנו במחשבה אחת: הג'ינס של שון לוי

עודכן לאחרונה: 27.3.2024 / 10:52

אם יש משהו שהדוגמנית הישראלית המוערכת יודעת לעשות, זה לשלב קז'ואל שיק עם טרנדים מעודנים ולייצר סטריט סטייל מהמשובחים שנתקלנו בהם. הפעם, במכנסיים ממותגים שאפשר למצוא בסניף הקרוב לביתכן

שון לוי מזמן נמנית בין הדוגמניות הישראליות הכי מצליחות בחו"ל, רבות עושות חיל בשנים האחרונות ואין ספק שאם יש מישהי ברשימה הזו - זו לגמרי היא. השם שלה אולי לא בהכרח מוכר לכל אדם שני ברחוב, אבל את הרזומה העשיר שלה אף אחד לא יכול לקחת אחרי שלל הישגים וקמפיינים עבור מותגי על בינלאומיים.

לוי ידוע בעיקר בסטריט סטייל המעולה שהיא מפגינה, בין אם זה בארץ ובין אם זה ברחובות ניו יורק. שיקי, אלקלקטי והכי אבל הכי לא מתאמץ. היא יודעת לשלב בין אוספים פרטיים לבין טרנדים והכל בגבולות הטעם הטוב. אם זה במכנסיי אוברסייז מכל סוג (מחויט, טרנינג או ג'ינס), במכופתרות גבריות או וסטים מעניינים - היא תמיד נוטה לעשות זאת בסגנון קז'ואל בניחוח משובח.

חייבות להודות שמכנסיי הג'ינס שהציגה הדוגמנית לאחרונה בפיד הפאשניסטה שלה, נחקקו לנו בעמקי המוח מהרגע שראינו את הפוסט שהעלתה ועד לרגע כתיבת שורות אלו. על רקע תמונות אמנותיות ממסוגרות, נראית לוי לובשת סריג דקיק שחור שקופל כך שתהיה הצצה נדיבה לבטן ותחתיו מסודרת לה מכופתרת פסים בכחול-לבן.

ג'ינס של אלכסנדר וונג לעמנואל. www.emanuel.co.il, אתר רשמי
דגם בצבע פחם וגם הגרסה הכחולה - וונג לעמנואל/אתר רשמי, www.emanuel.co.il

עוד בוואלה!

ביג שון בתפוח הגדול: הדוגמנית המצליחה מדגימה סטריט סטייל מעולה

לכתבה המלאה

ולפיס לשמו התכנסו - מכנסיים בגזרת אוברסייז בצורת שעון חול מבית המותג הניו יורקי הפופולרי אלכסנדר וונג (1,890 שקלים בעמנואל). הדגם של שון, בנוסף להיותו (ככל הנראה) נוח בטירוף מגיע בצבע פחם ושמחנו לדעת שהוא קיים גם בצבע כחול ג'ינס קלאסי. סגנון ייחודי אורבני ופונקציונלי, עשוי מאה אחוז כותנה וכולל קו מותניים נמוך ותפרים מעוגלים - כדי לקבל את חותם "שעון החול" המתוחכם. מדובר בדגם שהפך לחביב הדוגמניות ומבקרי האופנה המובילים בעולם, לכן לא פלא שהוא כבר נחת במלתחתה של הדוגמנית המוערכת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully