וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביג שון בתפוח הגדול: הדוגמנית המצליחה מדגימה סטריט סטייל מעולה

עודכן לאחרונה: 10.8.2023 / 7:08

אקלקטית, שיקית והכי לא מתאמצת: הסטריט סטייל שהדוגמנית שון לוי מדגימה ברחובות ניו-יורק בשבועות האחרונים הוא כל מה שאנחנו רוצות לשחזר ולאמץ

היא בכלל לא רצתה להיות דוגמנית, החלום הגדול שלה נטה לכיוון שחקנית כדורסל מקצוענית. ובכל זאת, קריירת הדוגמנות הבינלאומית של שון לוי (27) בנסיקה בשנים האחרונות - היא מעטרת שערים של מגזינים מובילים, קוטפת קמפיינים בינלאומיים נחשקים כדוגמת סן לורן ביוטי, וצועדת לבתי האופנה הגדולים ביותר בעולם, מהמסלול של ברנדון מקסוול בניו-יורק ועד שאנל במיאמי. בד בבד לוי איננה מהססת לדבר בפתיחות אודות הצדדים הפחות יפים של תעשיית האופנה, ומעזה להיות כנה, ביקורתית והכי חשופה כשצריך. בין אם זו ההטרדה המינית שסיפרה כי חוותה על סט צילומים בחו"ל, או חשיפת ההתמודדות האישית שלה לאורך השנים עם התעסקות בלתי פוסקת באכילה, בצל הסטנדרטים הבלתי אפשריים שהתעשייה מציבה.

בשנים האחרונות היא קוראת לניו-יורק "בית", שם גם בן זוגה מתגורר, ומדי פעם עושה גיחות לישראל, בעיקר למטרות ביזנס, אבל לא רק. לאחרונה לוי הצטלמה לקולקציה המשותפת שלה ושל TERMINAL X אשר צפויה לעלות בקרוב, ולפני שבועיים דפקה נוכחות (מרסקת) באירוע השקת קולקציית הקיץ של המעצבת שני שמר, בהשראת דרום איטליה. לוי התלבשה בהתאם, הן לאקלים וללוקיישן הלוהטים, כשעלתה על בגד-ים לבן יפהפה של הלייבל המארח בשילוב עם ג'ינס בסיומת פלייר ועקבים. אבל מבינג' שעשינו על פיד האינסטגרם שלה לאחרונה (ביג שון), לא יכולנו שלא להתרשם ולהתעכב בעיקר על הסטריט סטייל המעולה שהדוגמנית מפגינה ברחובות ניו-יורק; אקלקטי, שיקי והכי לא מתאמץ.

שון לוי. אור גפן,
באירוע השקת קולקציית הקיץ של המעצבת שני שמר/אור גפן

ניכר כי לוי מעולה פלוס בהרכבת מערכות לבוש אקלקטיות. היא משלבת בין גבוה לנמוך, בין מעצבים ישראליים למותגים בינלאומיים, ובין אוספים פרטיים לבין טרנדים, אבל במשורה. מכנסיים משוחררים (מג'ינס ועד מחויט) בשילוב עם מכופתרות גבריות, תחתן מציצה טישרט, גופיה או טופ, הם במובהק הגו טו שלה. אולם על אף שהיא נוטה לקז'ואל וויב, תמיד תמצאו עליה איזשהו אקססורי מפתיע, שלכאורה אינו קשור אבל בפועל? הוא זה שמקפיץ את כל הלוק לתהילת השיק, פינת הייחודיות. ואת זה לא מוצאים היום בקלות ברחבי הרשת.

ראו ערך סוודר מפוספס באדום-לבן של אתא אותו קשרה בנונשלט מעל טי לבנה ממוחדשת של Re/Done, ג'ינס ליוויס לבן, תיק של טולדנו ונעלי בלט של Frame. או גופיית ריב של גוצ'י שצוותה למכנסיים מחוייטים של J Crew, הופעה אותה היא קינחה עם עגילים גדולים צמודים לאוזן וצעיף צבעוני לצווארה, שניהם בניחוח וינטג', ולבסוף אחזה בתיק יד גדול ורך בצבע אבן של איזבל מארה. בכלל, ניכר היא מתעדפת תיקים גדולים עם נוכחות, אבל לא נגררת אחרי פריטים שמתהדרים בלוגומניה אשר זועקת "תראו אותי, אני מותג-על", and we like it. לוי בהחלט איננה מהססת למחזר אביזרים בהופעות שלה, כדוגמת התיק לעיל של איזבל מארה שמפציע אצלה בריפיט, או משקפי שמש קלאסיים של ריי באן.

עוד בוואלה!

"אם הייתי 10 ק"ג פחות, הייתי מצליחה יותר": שון לוי חושפת את הצלקות הכי קשות

לכתבה המלאה

את הטייטל החדש 'פאשניסטה', לו לוי בהחלט ראויה, נראה שהיא לוקחת ברצינות יתירה, והיא החלה לשתף תדיר את הלוקים היומיומיים שלה ברחבי התפוח הגדול. בין אם זה בפוסטים המציגים אימג'ים של מראות משובחים שמתחשק לאמץ, גם בהיילייט "Looks" שתמצאו אצלה בפיד, או ב'קלוז פרינדס' שלה בסטורי, שם היא לבטח משתפת לפרטי פרטים את העוקבות האדוקות אודות מה היא לבשה ולאן (שיט, איך לא הצטרפנו). אם אתן טרם עוקבות, זה הזמן!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully