וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש מחוך, תרקדו: עדן בן זקן משלבת שני פריטים (מאוד) קטנטנים

עודכן לאחרונה: 27.3.2024 / 18:24

"ראו לה יותר מדי", כך דיווחה לנו אחת המרימות בהופעה של הזמרת. עדן בן זקן לקחה את מחוזות הסטיילינג אמש למקומות מאוד מינימליים. ואנחנו? דווקא עפנו על זה

עדן בן זקן סגרה אמש מופע סולד אאוט במנורה, וחוץ מלעשות שמח בין כותלי ההיכל היא לקחה את מחוזות הסטיילינג למקומות מאוד מינימליים. כל עוד היא עפה על זה, אנחנו לגמרי איתה. עוד רגע נגיע לדיטלס המדויקים, אבל רגע לפני חייבות לתת מילה טובה על הגזרה המטריפה. בן זקן בת ה- 29, אמא לשניים, פיזזה אתמול על הבמה כמו שאנחנו רקדנו על הבר בגיל 17 (סתם נו), והראתה פיגורה דקיקה שבהחלט ראויה להערכה.

הלוק המדובר יכול להסתמן כשנוי במחלוקת, יש שיגידו שהסט איתו כיכבה לאורך ההופעה כולה לא הכי התאים לסיטואציה. "ראו לה יותר מדי, מזל שהיה חושך על הבמה בזמן שהתיישבה", מספרת אחת המרימות בקהל אמש. ובכן אפשר להבין גם למה, בחירת הסטייליסט הייתה הפעם ממש על הקצה. מה בתפריט? מחוך בטן, פלאס חצאית מיני קצרה מאודדד ובגזרה נמוכה.

עוד בוואלה!

הלכנו לישון וקמנו במחשבה אחת: הג'ינס של שון לוי

לכתבה המלאה

החצאית החצופה מבית המותג הניו יורקי Area (720 יורו בסייל), כללה שני כיסים רקומים במסגרת שחורה כמו המכפלות - בניחוח שאנלי במיוחד. המותג מתאפיין בתפיסה רבגונית, שנונה, זוהרת מטבעה ודקדנטית בצורה שובבה, עם נגיעה של אנרגיית פופ עדכנית - הגדרה מדויקת למה שהלך על הבמה. בחלק העליון, כאמור, הלכה על טופ מחוך בצבע שחור שהשאיר פתחים מרווחים בינו לבין המיני, בתוספת שרוולון צמוד (וסיכת חטופים צהובה). יש הרגשה שהמחוך מתחיל למצות את עצמו, אבל ימים יגידו - ניחוש שלנו? עד סוף הקיץ הוא בחוץ.

חייב לציין שפריטים קצרים לרוב מאוד יחמיאו לנשים נמוכות קומה, שכן הדבר גורם לאשליה מוארכת ומחמיאה. על הסקין והשיער אין מה לדבר, עבודה יפה של צוות הביוטי הצמוד אדריאן חמיאס ודניאל שירמן. אם אפקט הגובה של הפיסים הקטנים לא עבדו מספיק, בן זקן הלכה על בטוח והוסיפה שוז שחורות של דולצ'ה גבאנה (695 יורו), זוג עקבי שפיץ גבוהים. כל זה בסגירה מושלמת ונוכחת של שרשרת קולייר מרשימה, משובצת יהלומים לאורכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully