וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב עלה לה: האובססיה החדשה-ישנה של היילי ביבר

עודכן לאחרונה: 31.3.2024 / 15:13

כשהביברית מחליטה להתאבסס על משהו חדש, כולנו יודעות היטב שזה יתפוס - ובגדול. התמונה האחרונה שהעלתה, הובילה אותנו לדפדוף קצרצר בפיד האינסטוש שלה ואז הבנו הכל, וזה לוהט עד מעל הראש

הכתבת טרנדים על שם היילי ביבר מזמן הפכה לתופעת מקובלת בקרב חובבי וחובבות האופנה. הביברית שכבר חלשה על עולמות הביוטי עם מותג הטיפוח שלה rhode, יודעת לשווק את המוצרים שלה בהעברת מסרים נסתרים דרך הלוקים שלה. כך עשתה לפחות בחודש אוגוסט האחרון, כשהלכה על אאוטפיטים אדומים וגרמה להתפשטות תפיסת עולם אסתטית בגוון הבוהק - וזאת על מנת לרמוז לליין השפתונים שלה "Strawberry Glaze". מיד לאחר מכן, החלה המגמה הורודה שהציגה חגיגה פינקית בפיד - הפעם כבר לא ניסתה לרמוז, כל התכנון היה שקוף וברור לגמרי לכולם.

הפעם נראה שאין שום גוון תוסס לקדם בפתח (כרגע המותג דווקא במוד האפור שלו) ועדיין, הצלחנו לקלוט אובססיה קלה של היילי למגוון כובעים מכל הסוגים בצבע אחד ספציפי - אדום כמובן. עקב התמונה האחרונה שהעלתה, דפדפנו קצת ובמעבר זריז על פיד האינסטוש שלה, ליקטנו רצף בחירות אדמדמות שנחתו היישר על ראשה של הדוגמנית ואשת העסקים בתקופה האחרונה, כחלק מהאקססוריז המשלימים.

עוד בוואלה!

חכמה (ויפה) בשמש: 12 אפשרויות לכובע הבייסבול הנחשק

לכתבה המלאה

בלוק האחרון שהעלתה, הלכה על כובע בייסבול קלאסי ורחב שוליים, עשוי קורדרוי של המותג American Needle לאורבן אאוטפיטרס (35 דולרים) עם רקמת כיתוב לבנה בחזית. הפיס על ראשה התווסף לטוטאל לוק לבן של חולצת טי פשוטה, לצד מכנסיי בד מתרחבים המסתיימים במכפלת מלמלות רחבה מבית מעצבת האופנה האירית, סימון רושה (1,135 דולרים). המראה הצחור נסגר בכמה תכשיטי זהב בחסות טיפאני אנד קו. ביניהם טבעת מצופה יהלומים קטנטנים וצמיד ברזל זהוב, עליו משובצים יהלומים במרווחים גדולים יותר.

בסיטואציות קודמות נראתה חובשת כובעי באקט סרוגים של מגדה בוטרים, אך גם מכותנה בחסות fila עבור צילומי קמפיין חדש. בפעם אחרת נצפתה בעיצוב קרושה טאי דאי מבית BETA ASTRAL (196 דולרים), והיו לא מעט פעמים עם כובע מצחייה בייסיק של ניו ארה, או בייסבול של היאנקיז ששמר על קארה הבוב המטמטם שלה. כל אלו לצד נוספים שהצליחו לשדרג כל פעם מחדש את הלוק שכללו שילובי פלטת האדומים עם לבן או שחור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully