וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנוך הזהב: נועה קירל מציגה סט עגילים מטמטם

עודכן לאחרונה: 1.4.2024 / 11:45

על הלוקים המפוצצים שהזמרת רגילה להראות על הרד קרפט היא ויתרה אמש, והלכה על בחירה קלאסית ובוגרת - פלאס סט עגילי זהב של מעצבת אהובה במיוחד

נועה קירל עם עגילים של קרן וולף. מסך אינסטגרם tom_rozilio, צילום מסך
נדלקנו על המראה הבוגר/צילום מסך, מסך אינסטגרם tom_rozilio

הפעם האחרונה שראינו את היוניקורן הלאומית נותנת שואו, הייתה על הרד קרפט של טקס נבחרי הקהל בארה"ב, בחודש פברואר האחרון. שם הצליחה נועה קירל לעורר לא מעט עניין על השטיח האדום, בעודה לובשת מעיל ויניל אוברסייז שבגבו תפור סמל המאבק בחטופים בענק - בעיצובו של המעצב הישראלי, גלעד קרשיין.

נועה קירל עם עגילים של קרן וולף. מסך אינסטגרם tali_power, צילום מסך
סט מהמשובחים שראינו/צילום מסך, מסך אינסטגרם tali_power

התקופה האחרונה אמנם פחותה באירועים ציבוריים בהם ניתן להופיע בלוקים מפוצצים, אך גם כשמדובר באאוטפיט מאופק, הזמרת עושה זאת בקלאסיות שיא. אמש הגיעה לבנייני האומה בירושלים, שם נתנה נאמבר מרגש של המנון המדינה - כחלק מטקס הוקרה ליהודי התפוצות, והראתה מראה בוגר וצחור.

נועה קירל וריף נאמן, טקס הוקרה ליהודי התפוצות 2024. מסך אינסטגרם reefneeman, צילום מסך
גם הבסטי קפצה/צילום מסך, מסך אינסטגרם reefneeman

עוד בוואלה!

רומנטית שכזו: יעל שלביה קוברת בצבע הכי רותח לעונה

לכתבה המלאה

סט מחויט של חליפת בלייזר לבנה, כשבמרכזה מונחים שני כפתורים שחורים וסגורים. בחלק התחתון מכנסיים תואמים בגזרה ישרה הנפתחת לפדלפון - סט מתוך האוסף האישי של הסטייליסט תום רוזיליו. החלק הקצת יותר מעניין היו דווקא האקססוריז הנלווים - מבית מעצבת התכשיטים המוערכת קרן וולף.

תחת תסרוקת קוקו גבוה שנעשתה על ידי אושר סעדון, צצו להם עגילים "מטפסים" לכל אורך אפרכסת האוזן. עגילי 'לינקס' עשויים זהב צהוב 14 קראט של וולף, המכסה את התנוך בארבע שורות כדורים צפופות (590 שקלים) וחבק נוסף הנתפס על החלק העליון של האוזן, בעל שתי שורות כדורים צפופות (240 שקלים, עבור עגיל בודד). כל זה בתוספת שרשרת זהב עם תליון בצורת סמל החטופים. האיפור נשאר עדין וטבעי, שפתיים ורדרדות ונגיעה מעושנת בעפעפים שנעשה על ידי טלי פאוור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully