וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומנטית שכזו: יעל שלביה קוברת בצבע הכי רותח לעונה

עודכן לאחרונה: 28.3.2024 / 15:54

הדוגמנית פותחת את הוויקנד בפיס בצבע הכי חם של העונה האחרונה, הגוון המנצח שהחל כבשורתם של אנשי גוצ'י והגיע לסף ארונה של שלביה, שכרגיל - קברה לכולן. חכו שתראו את השרשרת

יעל שלביה לובשת שמלה של אוריה עזרן/מסך אינסטגרם yaelshelbia

מכירות את זה שאתן נמצאות בתקופה מסוימת בחיים וזה מתבטא (בטעות או במכוון) באמצעות הבגדים? אז יעל שלביה. רק השבוע נחשפנו לאחד מראיונותיו הבודדים (והנדירים) לתקשורת של הבויפרנד, הזמר עומר אדם, בו סיפר בפודקאסט על רגעי ההתאהבות הראשונים שלו ושל הדוגמנית. רגע אחרי, בום - יעל שלביה מפציצה בלוק רומנטי וקוברת לכולן, כרגיל.

יעל שלביה בשמלה של אוריה עזרן. מסך אינסטגרם yaelshelbia, צילום מסך
יעל שלביה בשמלה של אוריה עזרן/צילום מסך, מסך אינסטגרם yaelshelbia

מי שקיבלה את תפקיד המעצבת התורנית בסבב הזה, זו אוריה עזרן שנותנת עבודה יפה בחודשים האחרונים (3 לוקים לוודינג של בר כהן). המשימה שקיבלה הייתה נורא פשוטה ומכוונת מטרה: צבע אנקורה. את צבע הבורדו העמוק ראינו כבר בקולקציות האחרונות של גוצ'י, שהיו בין הראשונים להביא את הבשורה ובראשו דה סרנו שנכנס לנעליו הרחבות של אלסנדרו מיקלה ועושה את זה כמו גדול

יעל שלביה. מסך אינסטגרם yaelshelbia, צילום מסך
יעל שלביה/צילום מסך, מסך אינסטגרם yaelshelbia

גוון שהמסר המקורי העומד מאחוריו על פי מנהל הקריאיטיב הוא בעצם רצון שלא נגמר לעולם - כשיש לך משהו אבל בא לך יותר, מבחינה חומרית אך גם בתצורת נשיקה, חיבוק או התעלסות. את גוון הבורדו הספציפי ראינו לא מעט על פאשניסטות ברחבי הרשת מכל העולם לאחרונה, בעיקר בשילוב טרנד הגרביונים האטומים שתפסו חזק העונה ועל מגוון דגמי נעליים, ביניהם הרבה נעלי בובה.

שמלת המיני של יעל, עוצבה בתפירה דו שכבתית כשהקאפים הצצים מתוך עיצוב הסטרפלס מכפילים את עצמם בטונים יותר שקופים, וכך גם בד טול שקוף שריחף על הפיס, בסגירה של מכפלת שפיצית-מעוגלת. מה עוד רשמנו לפנינו? ענק מנצנץ על צווארה של הדוגמנית, מבית מותג התכשיטים של דניאלה קפולטו, שמשמשת בין היתר כסטייליסטית צמודה (ומצטיינת) של שלביה בשנים האחרונות.

יעל שלביה. מסך אינסטגרם yaelshelbia, צילום מסך
יעל שלביה/צילום מסך, מסך אינסטגרם yaelshelbia

"זו שרשרת מתוך הקולקציה החדשה שתצא בקרוב", מספרת קפלוטו, "מדובר בליין מיוחד של שרשראות בעיצובים יותר גסים, שירימו את הלוקים שלנו לעונת החתונות לכדי אפקט יותר 'וואו' הוליוודי ומלא בגלאם". השרשרת עשויה כסף סטרלינג ומשובצת באבני סברובסקי לכל אורכה, בעיצוב המעודן והפופולרי המגיע עד לבית החזה - עד הקצה העליון של המחשוף. והכיף? מסתבר ששלביה זו גם הראשונה לחשוף את אחד מפריטי הקולקציה החדשה.

עוד בוואלה!

בגבוה: חופשת הסקי המטריפה של יעל שלביה

לכתבה המלאה

על האיפור פיקדה אל אדידה, שהלכה על גוון שפתיים עסיסי ותואם. רן קריסי דאג לעיצוב שיער - קוקו גבוה מתוח והדוק היטב אחורנית, כך שהשאיר מקום לחשיפת הכתפיים מבעד לשמלת הסטרפלס, וגם הצצה נדיבה לזוג עגילים תואם מתוך אותו סט תכשיטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully