וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על תקן הגוד גירל: קנדל ג'נר חוגגת את פסחא ב"שמלה החלומות" שלה

עודכן לאחרונה: 1.4.2024 / 14:33

אם היו נותנים לנו לנחש מהו דגם החלומות של ג'נר הצעירה, כנראה שבחיים לא היינו קולעות. בין סטים ספורטיביים ואנסמבלים סקסים, קני מדגימה כעת סטיליינג חגיגי מהו - הנה קצת השראה לחג הקרוב

חג הפסחא הוא הזדמנות מצוינת עבור האושיות בחו"ל לעלות על מיטב האאוטפיטים המוסתרים בעמקי הארון ולהראות סטיילינג חגיגי מהו. הראשונה לעשות זאת לכבוד החג שהחל אתמול, זו קנדל ג'נר שממשיכה להוכיח את מעמדה האייקוני עם סדרת תמונות עדכניות ומלאות חן, בהן משדרת כמו תמיד אלנגטייות שיא בצילום אחד שובה לב.

נכון, החיוך הקורן מוסיף נופך של חמימות לסצנת אסתטיקת החג, אך לא יכלנו שלא להתעלם מההצהרה הרשמית שהתלוותה לתמונות, בהתייחסות ישירה למה שהיא לובשת: "שמלת החלומות שלי", כך הכריזה. הפיס המדובר נלקח היישר מקולקציית אביב-קיץ 2024 של המותג האמריקאי rodarte (2,990 דולרים).

קנדל ג'נר בשמלה לבנה של rodarte. מסך אינסטגרם kendalljenner, צילום מסך
מי שעומד מאחוריי או מצדדי הוא הסופר/צילום מסך, מסך אינסטגרם kendalljenner

עוד בוואלה!

שוב עלה לה: האובססיה החדשה-ישנה של היילי ביבר

לכתבה המלאה

שמלת קרפ ממשי לבן, בגזרת מקסי הכוללת שרוולים תפוחים המוסיפים לוייב הנערי העליז. מחשוף וי וגזרה צמודה באזור הבטן, כזו הנמשכת אל תוך חצאית נפתחת עד הרצפה - שם מגיעה הצצה לזוג עקבים שחורים מחודדים מבית the row. האלמנט הבולט ביותר של השמלה המשתלב לצד הכתפיים התפוחות, הוא סרט קטיפה שחור הקשור כפפיון על כל כתף, כשרצועותיו נופלות להן בחופשיות בחלק הפרונטלי של הלוק ובצידיו - עד תום השרוולים הקצרים.

קנדל ג'נר בשמלה לבנה של rodarte. מסך אינסטגרם kendalljenner, צילום מסך
מפה זה ישר לחופה קני/צילום מסך, מסך אינסטגרם kendalljenner
קנדל ג'נר בשמלה לבנה של rodarte. מסך אינסטגרם kendalljenner, צילום מסך
בובה או מה?/צילום מסך, מסך אינסטגרם kendalljenner

את קני אנחנו לרוב רגילות לראות בסטים נוחים דוגמת אלו יוגה, או דווקא בשמלות מעט יותר סקסיות, אך חייבות להודות שמראה הגוד גירל בחסותה של הסטייליסטית הצמודה, דני מישל - לגמרי תופס ומחמיא לאחות הצעירה לבית משפחת קרדשיאן. השיער הברונטי נשאר פזור כשמדי פעם נוספו משקפיי שמש כהים שיחזיקו אותו חצי אסוף, שם נחשפנו לזוג חישוקי זהב בינוניים.

נראה שהשבוע האחרון של הדוגמנית הוא לגמרי בסימן שמלות, שכן רק לפני שבוע העלתה תמונה קצת מסתורית וסקסית, עם שמלת כתפיות שחורה ומהודרת של המותג הניו יורקי khaite. בתוספת גולגול נמוך ועגילים צ'אנקים של סן לורן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully