וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה הבגדים שלך גברת? קייטי פרי עושה זאת שוב - וחושפת יותר מדי

עודכן לאחרונה: 2.4.2024 / 12:36

כשאומרים תעוזה, כנראה מתכוונים לזמרת האמריקאית שכבר נתנה שואו שובב עם חוטיני דקיק לפני כחודש. אמש הגיעה לטקס המוזיקה השנתי בסט תחתונים שחור, נסכם לכן - מעט בד, הרבה עור. מטף מישהו?

קייטי פרי בשמלת רשת בטקס iHeartRadio 2024. Jesse Grant, GettyImages
הפעם הצליח לה יותר/GettyImages, Jesse Grant

כמעט חודש חלף מאז שקייטי פרי הציגה חוטיני מתחת לחצאית שרוכים לעיני כל בטקס פרסי הבילבורד במוזיקה. לוק קסטרופה לכל דבר ועניין - כזה שלקח לנו כמה רגעים להתאושש ממנו. למרות שהאאוטפיט הכה גלים (לרעה), זה לא מה שמנע ממנה אתמול לתת לנו טעימה נוספת של נועזות בלתי מתפשרת על השטיח הצהוב.

קייטי פרי בשמלת רשת בטקס iHeartRadio 2024. Frazer Harrison, GettyImages
היינו מוותרות על הפפיון הצ'יפי/GettyImages, Frazer Harrison

הזמרת ושופטת אמריקן איידול בת ה-39, הגיעה לתאטרון דולבי באל איי, על מנת להעניק את פרס שיר השנה בטקס המוזיקה iHeartRadio לשנת 2024. במראה אדג'י לחלוטין בו הציגה לתפארת את ההלבשה התחתונה שצצה לה בלי מעצורים מבעד לשמלת רשת שחורה. מי נראה ככה לעזאזל? ובכן, התשובה היא קייטי פרי שדואגת לטפח ולשמר פיגורה מהפנטת הגורמת לנו להירשם לשיעור פילאטיס נוסף.

קייטי פרי בשמלת רשת בטקס iHeartRadio 2024. Frazer Harrison, GettyImages
הכי אדג'י שלה/GettyImages, Frazer Harrison

מדובר בשמלת רשת נשפכת בגזרת מקסי של Interior ניו יורק, עשויה חרוזים קטנים ומנצנצים, שהונחה על הלבשה תחתונה שחורה של חזיית משולשים בייסיק ותחתוני ביקיני מנומסים. בשני צידי השמלה הציגה פפיונים מקטיפה אדומה הקשורים בטור זה אחר זה - תיאום מושלם עם המניקור זה כן. אך מבחינתנו, מלכתחילה היה ניתן לוותר בקלות על האלמנטים הבולטים שהפכו את המראה למעט צ'יפי.

עוד בוואלה!

יש מחוך, תרקדו: עדן בן זקן משלבת שני פריטים (מאוד) קטנטנים

לכתבה המלאה

מה אהבנו במיוחד? את השילוב שהציץ דרך שני שסעי צד - מגפיי עור שחורים, בגובה עד מעל הברך של Khaite, בתוספת עקב גבוה וחזית מחודדת. פרי נשענה על המראה החצי שקוף והנועז, גם התסרוקת הוסיפה לוייב המרדני בזכות גלים עדינים ורפויים בצבע שחור פחם וסגירת משקפי שמש רחבים של Acne Studios.

בחלקת האיפור הלכה על צבע שפתיים טבעי למדי, אך אדמדם מספיק בשביל שנתייחס אליו. מראה עיניים מעושנות וריסים מפה ועד חדרה, שהביאו להבלטה יפה של צבע עינייה התכולות. כאמור, התווסף מניקור אדום מסוקס עם טבעות כסופות, עבות וא-סימטריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully