וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביזאריות בשיאה: למה לעזאזל כולן עפות על העקבים הכפולים האלה?

עודכן לאחרונה: 3.4.2024 / 9:40

אלגנטיות פיסולית היא אחת מתכונות המפתח של בית האופנה ז'קמוס. על המסלול? תמיד נראה מבריק ומתוחכם, אבל בפועל? מסתמנת כתופעה מעניינת, ביזארית ואפילו די מתאמצת. יש קונות בקהל?

בחודש ינואר האחרון חשף מותג העל ז'קמוס את קולקציית Les Sculptures לאביב-קיץ 2024. בצאת הקו העיצובי החדש, השיק בית האופנה הצרפתי את הטרנד הכי לא צפוי והכי ביזארי של העונה: סנדלי עקב כפולים, בשלוש גרסאות צבעים: שחור-לבן, ורוד-מנומר ובז'-מנוחש.

משיווק ברחובות הכולל שימוש רב (והכנסתו לעולם האופנה) בבינה מלאכותית ועד שימוש רגיל בדוגמניות המטיילות להן בשדרות ובשדות, המותג היוקרתי יודע לעשות כותרות גם בלי להתכוון לכך. בהמשך ישיר עשה זאת עם הסנדלים הכפולים, שמתחילים לכבוש את ליבן של חובבות האופנה בעולם - בעיקר בגלל יתרון אחד בולט, והוא העובדה שהנעל הזו פשוט מושלמת לאנשים לא החלטיים.

הדוגמנית האיטלקיה ביאנקה בלטי בתצוגה של ז'קמוס, ינואר 2024. Pascal Le Segretain, GettyImages
לא סגורות על התופעה/GettyImages, Pascal Le Segretain

עוד בוואלה!

פותחות שנה: אלו הנעליים הוויראליות של 2024

לכתבה המלאה

למי מאיתנו לא קורה שהיא מבזבזת זמן יקר מול מחשבות, תהיות, תסכול מול הארון? ובכן הצוות בז'קמוס עשה לנו חיים קלים כשהוא יצר דגם שיכלול שני צבעים ושני פרינטים. הדגם המדובר זמין ברוב פלטפורמות הרכישה אונליין תמורת כ-1,060 דולרים. הסנדלים מצופים מעור ופיתון מלאכותי, פרונט מעוגל, לצד רצועת קרסול מתכווננת עם אבזם מתכת. סך אורכם של שני העקבים הכלולים בכל נעל הוא 10 ס"מ, שכמובן מתחלקים לשניהם עקב הכפילות העיצובית המכוונת. יפה? לא בהכרח, האם יכול להוסיף למראה היומיומי? בהחלט.

הנעליים הללו מסתמנות כעוד דגם ביזארי ומעט חולני באוסף של בית האופנה הפופולרי. אמנם על המסלול האחרון הן לגמרי היו הפתעה, אך לראות אותן על רגליהן של נשים ביומיום זו בהחלט תופעה מעניינת. ידוע שז'קמוס שובה לב כשמדובר במשחקי פרופורציות ואקססוריז ייחודים. כך גם נעשה בקולקציה האחרונה, כשצוות המותג ובראשו המעצב סימון פורט ז'אקמוס (שמזמן כבר סומן לאחד המעצבים הצעירים המדוברים של פריז) השתמשו באלגנטיות הפיסול שפגשה את העיצובים החדשים על המסלול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully