וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיבלה "לא" ועדיין: הישראלית הגיעה לאירוע בינלאומי בשמלה פטריוטית

עודכן לאחרונה: 8.4.2024 / 7:06

שובל תשובה קיבלה לא מעט סירובים בנוגע להצגת סרטה הקצר בפסטיבלים הגדולים בעולם. בימים אלו הגיעה לאחד כזה במיאמי, מהגדולים, בשיא הגאווה כשהיא לובשת שמלה וסיכה צהובה כאות הזדהות עם החטופים בשבי: "קיבלתי אותה מעמית, אח של החטוף עומר שם טוב"

הבמאית והשחקנית שובל תשובה, פסטיבל הסרטים ה-41 במיאמי, פלורידה. Romain Maurice, GettyImages
צהוב חמאתי מכף רגל ועד ראש/GettyImages, Romain Maurice

מתחילת המלחמה הבמאית, שחקנית ותסריטאית שובל תשובה בת ה-29, קיבלה כמה וכמה סירובים להשתתפות בפסטיבלי הסרטים הנחשבים בעולם. היא ישראלית המתגוררת בניו יורק מזה שמונה שנים, שייצרה והוציאה לאור סרט קצר בן 10 דקות, "Funky", המבוסס על סיפורה האישי כמי שנאנסה בגיל 15. בסוף השבוע האחרון זכתה תשובה להקרין את הסרט המדובר בפסטיבל הסרטים ה-41 של מיאמי, בו מוצגים 180 סרטים מ-30 מדינות שונות. כבוד!

הבמאית והשחקנית שובל תשובה, פסטיבל הסרטים ה-41 במיאמי, פלורידה. מסך אינסטגרם shovaltshuva, צילום מסך
וייבים חזקים של דקוטה ג'ונסון/צילום מסך, מסך אינסטגרם shovaltshuva

זה לא דבר מובן מאליו להגיע לשטיח האדום בימים אלו, בטח לא בתור נציגה ישראלית ולמרות כל הסירובים תשובה הגיעה ללוקיישן המבוקש ועשתה זאת בדרך הכי פטריוטית ומרגשת. לאירוע המכונן לבשה שמלה צהובה מפעימה כאות הזדהות עם החטופים הישראלים בשבי החמאס בעזה: "היה לי חשוב לעשות משהו שמייצג את המצב בארץ", סיפרה לוואלה! אופנה.

עוד בוואלה!

מחשוף בצורת ארץ ישראל: נטלי דדון סופגת ביקורת על שמלה ציונית

לכתבה המלאה
הבמאית והשחקנית שובל תשובה, פסטיבל הסרטים ה-41 במיאמי, פלורידה. מסך אינסטגרם shovaltshuva, צילום מסך
בגאווה ובראש מורם - סיכת חטופים על תיק שאנל/צילום מסך, מסך אינסטגרם shovaltshuva

ובכן כך עשתה, בשמלת מקסי בצבע צהבהב חמאתי של המותג Helsa, שהקימה דוגמנית העל והפאשניסטה השוודית אלזה הוסק, ונמכרת ב-Revolve וב-FWRD (כ-1,300 שקלים). מדובר בדגם מבד סאטן בעל שרוולים ארוכים עם עיצוב גב פתוח, הנופל כמחשוף רך בצורה מעוגלת. בחלק העליון של המחשוף האחורי התווספה סגירת קשירה עשויה משני חוטים דקיקים מאותו סוג בד.

בגזרת הנעליים הלכה על נעלי עקב בהירות מבית מותג האופנה האיטלקי אקווזורה, לצד השלמה של תיק שאנל אפרפר אותו עיטרה בסיכת החטופים: "שקיבלתי מעמית, אח של החטוף עומר שם טוב", הוסיפה הבמאית. מבחינת איפור-שיער נשארה על הטון הטבעי ובשיער פזור, בדמיון כמעט מפחיד לשחקנית דקוטה ג'ונסון ההורסת. לאחר מכן המשיכה לסבב תצוגה נוסף של הקרנת צהריים, אליו הגיעה בטוטאל לוק כחול-לבן, כשהיא ממשיכה לייצג את הדגל בגאווה ובראש מורם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully