וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחשוף בצורת ארץ ישראל: נטלי דדון סופגת ביקורת על שמלה ציונית

עודכן לאחרונה: 4.4.2024 / 9:50

הדוגמנית שמזמן כבר הפכה לפעילה הסברתית, לוקחת את שאריות החג ויוצרת ממנו אחלה לימונדה. התוצאה? חמוץ-מתוק. בשמלה לבנה עם מחשוף שנוי במחלוקת היא מצליחה לעצבן את העוקבות, "זה לא מקדם אותנו כעם"

ההסברה הישראלית בחודשים האחרונים, מאז השבעה באוקטובר, קיבלה רבדים נוספים, כשהמעצבים המקומיים מצליחים להפוך פיסות בד לאנסמבלים בועטים, המשמשים כהסברה אופנתית הפעילה בהמון חזיתות - גם בחו"ל.

במקרה של נטלי דדון זו לא הפעם הראשונה בה טובלת את עצמה בשטח הסטיילינג ההפגנתי. כזכור, היא עשתה זאת בעצרת האנטישמיות בברלין בחודש דצמבר האחרון, כשהחליטה ללכת על לוק מצמרר ומטלטל. פיס שעוצב על ידי צמד המוכשרים ינקי ונטף בו, בו נראתה דדון בטוטאל לוק לבן ועליו לוגו של זק"א וכתמי דם נשפכים מאזור המפשעה.

נטלי דדון בשמלת מחשוף ארץ ישראל. פורים 2024. יח"צ,
קאט אאוט שנוי במחלוקת. דעתכן?/יח"צ

כעת, ניצלה הדוגמנית את ההזדמנות של חג הפורים והגיעה לאחת המסיבות המקומיות לפי הדרס קוד הנדרש: לבן. דדון כמו דדון, לא היססה והלכה על הקו הציוני אליו דובקת בתקופה האחרונה ולבשה שמלה בעיצובה של סתיו ג'אן. עיצוב אותו הציגה ברצף תמונות בפוזות שונות בחשבון האינסטגרם האישי שלה, לצד הכיתוב: "יש לי חור בנשמה בצורה שלך ♥️".

נטלי דדון בשמלת מחשוף ארץ ישראל. פורים 2024. יח"צ; מסך אינסטגרם נטלי דדון,
העיצוב הציוני (מאוד) המעצבת סתיו ג'אן/יח"צ; מסך אינסטגרם נטלי דדון

עוד בוואלה!

שמלת החטופים: המעצבת הישראלית מטלטלת את הרשת

לכתבה המלאה

שמלת סטרפלס באורך מקסי, בגזרה צמודה שהחלה כמחוך ונפתחה מעט לקראת סופה. הסיפור המרכזי של הפיס המדובר, הוא כמובן הקאט אאוט בצורת ארץ ישראל ששימש כמחשוף אמצע, שהתפרס באזור החזה וגלש אל בטנה. מסביב לצורת המפה המוכרת, התווספו תליונים קטנים ונוצצים של אבני חן תכולות.

נטלי דדון בשמלת מחשוף ארץ ישראל. פורים 2024. יח"צ,
"לקחת לרגע את התפקיד של אלוהים"/יח"צ

"נטלי… יקירה … היה נחמד שלא היית מקשטת את ארץ ישראל על הגוף החשוף וזה לא מקדם אותנו כעם יהודי כבנות ישראל, יפה הצניעות ויקרות הן כמו אבני חן", כתבה אחת העוקבות שלא הצליחו להירגע לנוכח מראה המחשוף. נטלי לא נשארה אדישה לתגובה וענתה: "את חייבת עוד אמונה. שם תגלי שאנחנו לא אלוהים. לקחת לרגע את התפקיד שלו, מחבקת אותך".

מבחינת שאר הגלאם, נרשם עיצוב שיער פשוט של חצי קוקו מסורק לאחור, ואיפור שנעשה על ידי יעל מסיקה - של צלליות כחולות לצד איילינר שחור, פלאס אודם בגוון חום אדמה. אזור החזה עצמו נשאר עירום משרשראות, כך שהקאט אאוט השנוי במחלוקת בלט אפילו יותר. כן קלטנו טבעת בודדה על ידה השמאלית, בצורת מגן דוד מזהב. מפתיע?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully