וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא נותרה עין יבשה: הצעת נישואין מפתיעה על המסלול של גליה להב

עודכן לאחרונה: 8.4.2024 / 11:41

אם יש מישהו שמגיע לו את פרס 'המציע המפתיע' ביותר, זה לחלוטין החתן שלפניכן. על המסלול, באמצע תצוגת הכלות של המעצבת הישראלית הדוגמנית קיבלה הצעת נישואין - אין אחד שלא הזיל דמעה. צפו

אין ספק שאחת מתהיותה של כלה לעתיד, היא הדרך בה יחליט בן זוגה לכרוע ברך ולהציע לה לבלות לצידו את שארית חייהם (עד הסבב ב' כמובן). שבוע הכלות בניו יורק סוגר סשן נוסף בו קיים את האיוונט הדו שנתי הגדול (כל אפריל ואוקטובר) לקניינים המגיעים לבחור שמלות, ולתקשורת הגלובלית המגיעה לצפות ולבחון את הקולקציות החדשות.

הצעת נישואין בתצוגת הכלות של גליה להב. מסך אינסטגרם galialahav, צילום מסך
גליה להב מברכת את הכלה המופתעת/צילום מסך, מסך אינסטגרם galialahav

נציגתנו הישראלית, גליה להב, המעצבת והבעלים של בית אופנת העילית הקרוי על שמה, שמזמן הפכה למאסטר בתחום, הציגה בסוף השבוע האחרון את קולקציית שמלות הכלה לעונה הבאה. מה שלא היה מתוכנן בשום אופן, היא הצעת נישואין מפתיעה ומרגשת על המסלול, ש*לא* תואמה מראש עם הפקת התצוגה או המעצבת.

הצעת נישואין בתצוגת הכלות של גליה להב. מסך אינסטגרם galialahav, צילום מסך
פרס המציע המפתיע ביותר: הברנש בתמונה/צילום מסך, מסך אינסטגרם galialahav

עוד בוואלה!

על תקן הגוד גירל: קנדל ג'נר חוגגת את פסחא ב"שמלה החלומות" שלה

לכתבה המלאה

כמו ההפקה, גם הדוגמנית אריקה הונינג, הברייד טו בי ממש לא ציפתה לרגע בו עלה בן הזוג על המסלול. היא אמנם מתגוררת בניו יורק, אך כבר הפכה לבת בית בבית האופנה של להב, כשהיא נמנית בין הדוגמניות הותיקות של המעצבת וכבר מתלווה אליה כמה וכמה עונות. בגראנד פינאלה של התצוגה, עלה לבמה וכרע ברך - היא, כמו כל הנוכחים כמובן נורא התרגשה (אמרה לו כן), כשברקע שום עין לא נשארה יבשה.

שמלת כלה ANAIS דגם של גליה להב. Chesco Lopez,
דגם ANAIS, המאסטר פיס של הקולקציה החדשה/Chesco Lopez

מהר מאוד הצעת הנישואין המטורפת הפכה ויראלית (1.5 מיליון צפיות בעמודה של להב, ואינספור שיתופים בטיקטוק) והצליחה לרגש רבים ברשת. אולי ובעיקר עקב העובדה שהדוגמנית כבר הייתה חצי רגל בפנים - כשהיא כבר "מוכנה" בעודה לובשת שמלת כלה. במקרה יצא שדגמנה את המאסטר פיס ANAIS מתוך הקולקציה החדשה - מחוך נועז עם קאפים מובנים בפרונט, כתפיות עדינות מעוטרות תחרה המשרה נופך דרמטי, מחשוף גב עמוק ושובל ארוך הנמשך מתוך חצאית בנויה מרשימה.

"כשהצעה גונבת את ההצגה, לא היינו מוכנים לשבוע אופנת כלות כל כך מרגש - אנחנו כל כך שמחים בשביל הזוג! כלת גליה להב חדשה בהכנה", נכתב בעמוד האינסטגרם הרשמי של המעצבת, לצד קטעים מרגשים מתוך התצוגה ואחריה. "ברור שישר אמרנו לה שהיא מתחתנת ב'גליה להב' ונעזור עם שמלה", סיפרה לנו מקור מטעם המעצבת, "אנחנו מתים עליה כאן, היא איתנו כבר כמה עונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully