וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלה לה: אופירה אסייג עלתה על העקבים הכי גבוהים שמצאה

עודכן לאחרונה: 8.4.2024 / 15:36

מגישת הטלוויזיה הכניסה הבוקר למצוות את בנה אריאל, בחגיגות שהחלו בבית המשפחה בתל אביב ונמשכו ללאנץ' בחוץ. כלת האירוע הייתה כמובן המאמא הגאה, שעלתה על שמלמלה לבנה ועקבים מגה גבוהים ויוקרתיים

אופירה אסייג בבר מצווה לבן שלה אריאל. אור גפן,
רק בשמחות/אור גפן

כשמדובר בחגיגות ענק, תהיו בטוחות שאופירה אסייג כנראה נמצאת באזור - אלא שהפעם הלכה על אירוע קצת יותר צנוע עקב המצב הרגיש במדינה. הבוקר מגישת הטלוויזיה ובעלה גילי מנקין, הכניסו את בנם אריאל למצוות באירוע שנחצה לשני חלקים - החלק הראשון נערך בבית כנסת בתל ברוך והחלק השני יכלול לאנץ' במסעדה. בהפקתה של הבסטי ומפיקת האירועים, אירית רחמים, התקיים איוונט במתכונת מצומצמת של משפחה וחברים קרובים.

אופירה אסייג בבר מצווה לבן שלה אריאל. אור גפן,
כלת השמלה והעקב המשוגע/אור גפן

עוד בוואלה!

לא נותרה עין יבשה: הצעת נישואין מפתיעה על המסלול של גליה להב

לכתבה המלאה

בעיצוב מושקע על פלטת גווני הכחול-לבן, עלתה אסייג על מדי ההרמות בשמלת מיני בעלת שרוולים ארוכים ונפתחים, של בית האופנה האוסטרלי צימרמן. עיצוב שבא בול רגע לפני חג הפסח שאוטוטו מגיע, מלא במלמלות לאורך חזית השמלה ובחצאית הקצרה הנפתחת.

אירית רחמים בבר מצווה לבן של הבן של אופירה אסייג. אור גפן,
יודעת את העבודה - אירית רחמים בחליפה של קופרני/אור גפן

מה שיותר בלט כאן על כלת האירוע, היו השוז המטורפות. זוג נעלי עקב בצבע ניוד בוהק כשההיי לייט הוא בעצם העקב עצמו - סופר גבוה וסופר נועז. הדגם המטריף הוא מבית המותג האיטלקי ולנטינו, כזה שמשאיר פתח של אצבעות מבצבצות עם מניקור בהיר בפרונט, וסגירת סנדלים קלאסית ברצועה דקה אחורית.

אורטל עמר בבר המצווה של הבן של אופירה אסייג. אור גפן,
עמר מנצלת את מזג האוויר ההפכפך/אור גפן

כאמור, למסיבונת הצטרפו בין היתר הבסטיז לתחום. אירית רחמים בטוטאל לוק לבן ומוצלח במיוחד, בסט שני חלקים של קופרני ל-Roya Brands. אורטל עמר במעיל עור חום אוברסייז, שניצלה את הימים הקרירים האחרונים לעונה כדי לככב איתו, בתוספת סנדלי קשירה לבנים על עקב ומשקפיים שמש במסגרת לבנה. לאה שנירר בחצאית פליסה צבעונית מדי בהדפסים שונים, ואחרונה חביבה, פנינה רוזנבלום באאוטפיט שחור מכף רגל ועד ראש, פלאס קולר פרחים תואם ודרמטי.

אופירה אסייג ופולה בליק בבר מצווה לבן שלה אריאל. אור גפן,
גם פולה קפצה/אור גפן
פנינה רוזנבלום, אופירה אסייג ולאה שנירר. אור גפן,
כל הבסטיז התייצבו/אור גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully