וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרנד הרותח של טיקטוק: צ'ארמס ישנים על שרוכי הסניקרס שלכן

עודכן לאחרונה: 8.4.2024 / 15:43

הרשתות החברתיות לא מפסיקות לספק לנו מכל הטוב שיש להציע. הפעם, בגזרת המיקרו-טרנדים מוצגת מגמה עולה וחמה בעולמות השוז. מה קורה כשמוסיפים להם את הצ'ארמס הישנים הנחים במגירת התכשיטים?

קל מאוד ליפול למעגל המיקרו-טרנדים, במיוחד כשהרצון לטפח את חושי המקוריות והסגנון האישי צץ לסירוגין. אחד הטרנדים הוויראלים לאחרונה, הצליח לכבוש גם את עולמות הטיקטוק ולגלם אסתטיקה עדכנית ביותר. והוא עושה זאת בעזרת כמה מהפריטים שכנראה כמעט לכל אחת מאיתנו יש במגירת התכשיטים.

קמפיין פנדורה ואדידס. שלו אריאל,
כשפנדורה ואדידס משלבים יד, זו התוצאה רבותיי/שלו אריאל

בין אם אתן חובבת אופנה וטרנדים מושבעת ובין אם אתן טיפוס של ג'ינס וטי שרט לבנה, צ'ארמס על סניקרס (כי למי אין קצת פנדורה בבית?), זו הדרך החדשה להאיר את השוז הישנות (והאמת? כל פיס אחר) היושבות בארון הנעליים. או לחילופין אם תחליטו "להחיות" צ'ארמס שכבר תקופה נחים במקומם ולא נענדים ויימצאו את ייעודם על שרוכי הסניקרס החדשים.

עוד בוואלה!

ביזאריות בשיאה: למה לעזאזל כולן עפות על העקבים הכפולים האלה?

לכתבה המלאה

מגמת הצ'ארמס עוסקת בהפיכת פריטים שכבר נמצאים בבעלותנו לסטייטמנט חדש ונכון (אחלה דרך למחזור). אגב, השילוב היצירתי יכול לבוא לידי ביטוי גם על ידי סרטים צבעוניים, פנינים, רצועות תחרה ומה לא - שהדמיון יקח אתכן לאן שרק תרצו. למרות שההתאמה האישית לנעלי הספורט יכולה לדרוש מעט מיקוד וזמן, אנחנו יכולות להבטיח שמדובר באחת הפעולות הכיפיות של התהליך - בין אם בחרתן להשחיל לשרוכים סט תואם או מקבץ ייחודי אחר לפי טעמכן.

קמפיין פנדורה ואדידס. שלו אריאל,
PANDORA X ADIDAS ISRAEL/שלו אריאל

זה לא סוד שתעשיית הסניקרס כבשה את עולם האופנה בסערה בשנים האחרונות. מעצבי על שהיו ידועים רק בזכות נעלי העקב שלהם, גם הם הצטרפו למגמה והשיקו קולקציות של נעלי ספורט יוקרתיות, כשהכיוון מאוד ברור לכולם: הנעליים הנוחות אינן נועדו אך ורק למטרות אתלטיות, נהפוכו.

כך או כך, לעצלניות ולאלה המחפשות איפה ואיך להשתעשע ולשדר אישיות מקורית, הטרנד החם של הצ'ארמס הנוסטלגיות כבר נחת בישראל. בחיבור טבעי ומתבקש לדגמים האייקונים של אדידס (גאזל, סמבה, ספציאל) ולצד הצבעוניות המגוונת של פנדורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully