וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על הגל: רגע לפני עונת הרחצה גל מלכה מציגה טופ סטרפלס מעולה

עודכן לאחרונה: 10.4.2024 / 18:35

ימים ספורים עברו מאז בשורת ההריון של השחקנית האהובה. הריון ראשון הוא לגמרי סיבה מספיק מוצדקת לעוף על עצמך בהפקת חוף מטריפה. אנחנו רק שאלה, מאיפה בגד הים?

רק לפני שבוע נחשפנו לבשורת ההריון המרגשת (והמשעשעת) של השחקנית גל מלכה, ששיתפה בעמוד האינסטוש את הבייבי באמפ, לצד בעלה בן רובין. הריון ראשון זו בהחלט סיבה מספיק מוצדקת לעוף על עצמך עם סשן תמונות שייכנסו היישר לאלבום המשפחתי - וכך עשתה.

כחלק מהפקה עצמאית שהרימה השחקנית וצילם שחר ארביב, היא נראית טבעית ונינוחה על רקע חוף הים, הגלים ואווירת עונת הקיץ הנעימה שמתחילה להראות סממנים של קרבה (רק שתבוא כבר). בהובלתה של הסטייליסטית הצמודה עמית גואטה, היא הלכה על טוטאל לוק לבן. נראה שלאחרונה הסטייל של מלכה קיבל שדרוג משמעותי ומורגש, עליו אחראית גואטה בשינוי המלתחה האישית וקפיצת מדרגה בכל הנוגע ללוקים של המאמא טו בי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הפיסים הלבנים שנבחרו עבור הסשן האחרון הם בחסותה של המעצבת הישראלית שני שמר, שמזמן כבר נכנסה עמוק אל תוך המים העמוקים כשזה מגיע לאופנת ביץ' וור וריזורט (תשאלו את כריסי טיגן, ג'סיקה אלבה ושאר האושיות שכבר בחרו בה). המומחיות של שמר מתבטאת בפרטים הקטנים המגיעים כמעט בכל פיס שיוצא מבית היוצרת.

בגד ים לבן של המעצבת שני שמר. אלון שפרנסקי,
דגם אנה מבית שני שמר/אלון שפרנסקי

מלכה לובשת סט "אנה", הכולל חזיית סטרפלס שלגמרי יכולה לשמש כטופ ומעליו מכופתרת אוברסייז בימי הקיץ הרותחם. החזייה, שאליה יכולים להתחבר רצועות קשירה, נמכרת באתר של שמר ב-560 שקלים וכוללת דיטלס של פסים על אותה פלטת צבעים הפרוסים לרוחב, עם כיווץ מרכזי.

אמנם השחקנית צולמה בחצאית מקסי על אותו גוון, אך המסוקרנות מבינכן ישמחו לקרוא כי לחזיית בגד הים יש תחתונים תואמים בגזרה גבוהה ומשגעת. התחתונים, להבדיל מהטופ, כוללים את פרטי הפסים דווקא לאורכם - כשהם מביאים וייבים חזקים של צדפות, השראה ומוטיב מרכזי שחוזר על עצמו כמעט בכל הקולקציות של המעצבת. לכל הלוק של מלכה נוספו שרשראות באותו קונספט ימי, פלאס (לסירוגין) בנדנת פסים קשורה לראשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully