וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה עושים את זה: אלין כהן באינטרפטציה מעניינת למדי צה"ל

עודכן לאחרונה: 15.4.2024 / 10:53

הדוגמנית ואשת העסקים הצעירה מבלה לאחרונה בפסטיבל קואצ'לה בקליפורניה. שם בין היתר פגשה את קני שדי התעלמה ממנה, אך גם הפתיעה בסט חאקי שבשניות לוקח אותנו למקום הפטריוטי

אלין כהן (22) מבלה את הימים האחרונים בפסטיבל המוזיקה קואצ'לה בפאלם ספרינג, קליפורניה. כחלק מהטבותיה כאורחת כבוד של המותג הבינלאומי revolve, להם משמשת כשגרירה כבר בארבע השנים האחרונות, הגיעה למתחם הסגור של המותג הפופולרי. כזכור, שם כבר נתקלה בקנדל ג'נר שעובדת גם כן עם מותג האופנה, וכחלק מדינר חגיגי התעלמה קני מנוכחותה של כהן ואף ייבשה אותה - לאחר שזו ניסתה להצטלם איתה ללא התראה.

אין ספק שאשת העסקים הצעירה הגיעה מוכנה לאירוע, כשהיא לוקחת איתה שלל אאוטפיטים התואמים את האווירה. אנחנו בחרנו להתעכב על לוק אחד ספציפי שיש לנו הרגשה שהוא נותן מעין אינטרפטציה מעניינת למדי צה"ל.

עוד בוואלה!

קיבלה "לא" ועדיין: הישראלית הגיעה לאירוע בינלאומי בשמלה פטריוטית

לכתבה המלאה

כהן הלכה על סט בצבע חאקי כהה מהקולקציה של המשפיענית הברזיאלית קמילה קואלו, הנמכר כמתבקש ב-revolve. הקולקציות של קואלו שבעצמה פאשניסטה מדופלמת, מתאפיינות ביצירות נועזות וסטים תואמים ותוססים כיאה לתרבות הברזילאית אותה מייצגת בכבוד רב ברשתות. אלין בחרה בטופ מחוך בגזרת סטרפלס (כ-708 שקלים) מבד ג'רסי, הכולל סגירת קשירה אחורית עם שרוכים ורוכסן צד נסתר. כל זה בתוספת מחשוף מעוגל וצר במרכז המחוך הנוקשה.

אלין כהן בקואצ'לה. באדיבות סוכנות יולי,
אינטרפטציה מעניינת/באדיבות סוכנות יולי

החלק התחתון כלל חצאית מידי ישרה ומתוחה (כ-820 שקלים), שבמקור מגיעה עם חגורת מותן בסגירת אבזם אך ניתנת לשליפה - כך גם בחרה לעשות אלין. טבעות החגורה נשארו ריקות במקומן, לצד כיסי צד מלוכסנים ושסע אחורי כמעט ולא מורגש. כהן הצעירה אמנם לא הצהירה כי מדובר באיזשהו לוק שמכוון להזדהות כלשהי למדים צבאיים, אך בימים אלו יותר מתמיד אי אפשר שלא להבחין בדמיון ואפילו קצת להתגאות.

בכל הנוגע לאקססוריז, הוסיפה תיק צד לבן מבית שאנל, עגילים צמודים, גדולים וזהובים והשלמה של סיכת החטופים בפרונט של המחוך. על ענייני הגלאם לא פסחה - גולגול צמוד ומתוח, לצד איפור מושקע הנעשה בעזרת מוצרי האיפור בבעלותה והשלמה של שוז על עקב בצבע ניוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully