וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנבה לג'סטין את הלוק: היילי ביבר עושה סלט מאקססוריז - ועדיין נראית מדהים

עודכן לאחרונה: 16.4.2024 / 12:21

פסטיבל הקואצ'לה הביא את הביברית לא לנהוג לגמרי כמו האני הרגיל שלה, והלכה על הסטייל שדובק בו לאחרונה דווקא בעלה ג'סטין - החליטה לשלב מספר אקססוריז באופן מוזר ואיכשהו גרמה לזה להיראות מעולה. נאמץ כטרנד? ימים יגידו

היילי ביבר, קואצ'לה 2024. מסך אינסטגרם haileybieber, צילום מסך
היילי עושה ג'סטין/צילום מסך, מסך אינסטגרם haileybieber

זה שהיילי ביבר היא אשת הקואצ'לה האולטימטיבית זה לא מידע חדש או מפתיע. היא דואגת להראות את נוכחותה כל שנה מחדש באחד הפסטיבלים המרכזים בין היתר את האושיות המדוברות בעולם. הפעם, הקואצ'לה בעצם שימשה כמעין תצוגת אופנה של הביברית האהובה, שבעצם הלכה על טריו שלם איתו התהלכה ברחבי הפסטיבל ביממה האחרונה.

הלוקים של מייסדת "rhode",מותג הביוטי הבלתי ניתן להשגה (ניסינו הכל), כללו בין היתר סגנונות ספורטיביים, מעט קוקטיים ונוסף על טהרת האופנוענית, כשכולם כוללים מכנסונים מאוד קצרים וכמעט ולא נראים, כשהיא דואגת לפרסם אותם בקרוסלת תמונות בחשבון האינסטוש (כן גם ג'סטין עף עליה ופרסם אצלו).

היילי ביבר, קואצ'לה 2024. מסך אינסטגרם haileybieber, צילום מסך
למה הכל נראה נורמלי עליה?/צילום מסך, מסך אינסטגרם haileybieber

הלוק השלישי והבולט לסדרה, כלל שילוב של שני פריטי מפתח ורסטילים, כובע מצחיה ומטפחת - שני אקססוריז שלרוב באים לידי ביטוי לחוד, כל אחד לכשעצמו. הקטע היותר מפתיע הוא לא רק שילובם, אלא גם הצבע והפרינט שלהם. היא אמנם הציגה את הלוק בקליפורניה אבל הכי שידרה וייבים רלוונטיים לביג אפל - דגם וינטג' של כובע בייסבול אדום עם כיתוב הלוגו Fila בכחול, בתוספת מטפחת בהדפס מנומר צהוב-שחור סביב ראש.

היילי ביבר, קואצ'לה 2024. מסך אינסטגרם justinbieber, צילום מסך
וייב הומלסית ברמה/צילום מסך, מסך אינסטגרם justinbieber

עוד בוואלה!

שוב עלה לה: האובססיה החדשה-ישנה של היילי ביבר

לכתבה המלאה

לסלט האקססוריז צוות ז'קט בומבר בגזרת אוברסייז של הניו יורק יאנקיז, שנחת על גופיה לבנה, בשילוב מכנסיי ג'ינס כחולים כהים בסגנון דגמ"ח מבית בלנסיאגה. בגזרת הנעליים הלכה על הבחירה הנוחה והחכמה של הסניקרס הטרנדיות של ניו באלאנס בצבע אפור.

ואם נתמקד בפרטים הקטנים, נרשמו משקפי שמש שחורים עם עדשות מלבניות, שפתיים כהות על פלטת הבורדו והצטיידה כמייסדת ובעלים גאה של המותג שלה עם קייס לאיפון המשמש כנרתיק (35 דולרים) לכל דבר ועניין עבור הליפגלוס מבית המותג.

בלוק אחר הקודם לו, הלכה על מעיל עור אוברסייז שהסתיר את אזור המכנסיים של בלנסיאגה (6,290 דולרים) ומגפי מיו מיו שחורים (1,190 דולרים). בלוק השני, הלכה על חולצת טי בצבע ירוק בוהק של נייקי לצד מכנסונים קצרצרים ולבנים עם סיומת תחרה מעודנת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully