וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ושרירי האבס מה איתם? אופירה אסייג חוגגת בחולצת בטן

עודכן לאחרונה: 16.4.2024 / 14:38

המגישה והעיתונאית לא חוסכת מאיתנו גם בימי חול. אמש הגיעה לחגוג עם הבסטיז וחצי מהתעשייה המקומית ביום הולדת בעיר - ולא שכחה להשוויץ בשרירי בטן מוקפדים, לצד לוק מונוכרומטי

אופירה אסייג, אירית רחמים ופולה בליק ביום הולדת של אדם סרור, אפריל 2024. אור גפן,
מרימה על הבסטיז/אור גפן

אופירה אסייג מצאה אמש סיבה טובה לעלות על מלבוש חגיגי ולצאת מהבית ביום חול. חברה, המפיק אדם סרור חגג את יום הולדתו ברופטופ של מלון מאייר האוס ודאג להזמין את כל הבסטיז מהתעשייה. ביניהם טיטי איינאו, קסניה טרנטול, אור שפיץ, שונית ותומר חמד - שרק עתה נודע על כך שמצפים לבייבי נאמבר 5, ועוד רבים וטובים.

בין כל האורחים בלטה בתעוזתה, מנחת הטלוויזיה והעיתונאית בת ה-50 שהחליטה לעלות על מראה טינאייג'רית בעזרת חולצת בטן - כי אם אפשר (ויש על מה) לעוף על עצמך, מה רע?

אופירה אסייג ביום הולדת של אדם סרור, אפריל 2024. אור גפן,
על הABS: אסייג/אור גפן

עוד בוואלה!

עלה לה: אופירה אסייג עלתה על העקבים הכי גבוהים שמצאה

לכתבה המלאה

אסייג הלכה על טוטאל לוק שחור מכף רגל ועד ראש. מכנסיים מתרחבים מבית פראדה, נעלי עקב גבוהות במיוחד של ולנטינו והפיס הנגיש יותר שאיתו דפקה הופעה - מכופתרת שנקשרה תחת בית החזה בחסות זארה, שהציגה לרווחה את שרירי הבטן של המגישה. יו גו גירל!

שונית חמד ביום הולדת של אדם סרור, אפריל 2024. אור גפן,
שאפוווווווו ומזל טוב לפאשניסטה האמיתית/אור גפן

ואם רגע נתעכב על הפאשניסטה האמיתית שנכחה שם, שונית חמד - שהשיקה את הריונה החמישי (שאפו מכל הלב) עליו שמרה בשושו עד הבוקר, גם היא הלכה על הסגנון המונוכרומטי. בחליפה מחויטת בגזרת אוברסייז שמסתירה היטב את סוד העניינים. כשמתחת לבלייזר המשוחרר עומדת לה חזיית ברלט שחורה ומסוקסת, לצד תיק צץ ושוז על עקב נוצצים על הפלטה הכסופה. כל השגעון הזה, בתוספת תכשיטי דיור - שרשרת פנינים עם לוגו המותג מוזהב במרכז, וסט עגילים תואמים שצצו מבעד לתסרוקת אסופה ומתוקתקת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully