וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסיכה של דיסני: הכל על שמלות הכלה של טליה עובדיה

עודכן לאחרונה: 17.4.2024 / 8:59

מודות שאנחנו מהאלה שחיכינו לוודינג של טליה ושחף, הזוג שהיה בין האהובים שנראו על מסך הריאליטי והנה זה קרה. אמש באו בברית הנישואין - בשלוש שמלות מבית אלון ליבנה, אחת מהן מוצלחת במיוחד, על השתיים האחרות אפשר להתווכח

טליה עובדיה ושחף רז מתחתנים/עידן חסון

את טליה עובדיה ושחף רז הכרנו מבעד למסך, בזמן שכיכבו בבית "האח הגדול". שם, בין נשנושי גזר וטחינה נרקמה אהבתם באופן מפתיע רק לקראת סוף העונה, לאחר שזו נכנסה בכלל כאקסית של אליאב טעטי, שלימים התחתן עם בר כהן. הרומנטיקה המשיכה לפרוח גם מחוץ לכותלי הבית המדובר במדינה ואמש בשעה טובה ומוצלחת (כשמעלינו ממשיך לרחף האיום האיראני), השניים נכנסו תחת חופה וקידושין בחתונת ענק בקונספט דיסני בלאגו - לשם הגיעו בין היתר כל החברים החדשים מהתעשייה המקומית על מנת לחגוג ולהרים לזוג המאושר.

טליה עובדיה ושחף רז מתחתנים. דובב אגמי מטעם אולם LAGO,
חמודים, חיכינו לזה/דובב אגמי מטעם אולם LAGO

בחירת השמלות של טליה הייתה ידועה מראש, שכן בחרה להיעזר בידו הכשרונית של המעצב אלון ליבנה שהיה אמון על שלוש השמלות שנלבשו. הטריו המדובר היה מאוד שונה אחד ממשנהו. כשהראשונה, שמלת החופה, הייתה זו שהפתיעה אותנו מאחר שהייתה כויז'ן לנסיכת דיסני, ואנחנו דווקא חשבנו שהיא תלך על בחירה יותר מעודנת ופחות בומבסטית. שמלת סטרפלס עשויה מחוך פלאס קשירות אחוריות, הנשפכת אל תוך חצאית מקסי מנופחת, עליה יושב עיטור פרח מוקרם. קצת יותר מדי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
טליה עובדיה. עידן חסון,
קצת יותר מדי/עידן חסון

בשמלה השנייה חייבות להודות שכבר עלינו רמה. סטרפלס צמודה על הפיגורה המשגעת של הכלה, עשויה כולה מתחרה עדינה ובד חצי שקוף שתחתיו (ככל הנראה) נתפרה בטנה עדינה שמא שלא ניתקל בפדיחה במהלך האיוונט. באמת שכאן לא היה הרבה מקום לטעויות, השמלה בסך הכל מוצלחת ויפה, ובכל זאת משהו אחד קטן חרה לנו בעין. החלק העליון כלל עצמות מחוך לבנות בגוון אטום יותר, שהוסיפו לעדכניות והטרנדיות של הדגם ויחד עם זאת יכלו בכיף להיעצר מעל קו המפשעה, או פשוט לעדן את האזור. המחוך יצר מראה של בגד גוף, כשכל העצמות המדוברות מתאספות כולן באופן חד לכיוון התחתון - מה שיכל להיגמר בסגירה פשוטה ומעודנת.

טליה עובדיה בשמלת כלה של אלון ליבנה. עידן חסון,
עלינו רמה, רמה מה הלו"ז עם קו המפשעות?/עידן חסון

הגענו לדובדבן שבקצפת, השמלה השלישית. שמלמלת מיני הורסת. כן כן מי ידע שלוק שלישי יכול לגנוב את כל ההצגה? מיני עם חצאית א-סימטרית, שמתחילה כטופ בעל מכפלת בד כפולה ונמשכת באופן חלק כפיס אחד עד סופה. בצד השמאלי התווסף אלמנט פרח נשפך שהשתלב מהמם עם השמלה. כי לפעמים, באמת לא צריך להתאמץ מדי בשביל להגיע לתוצאות מרהיבות.

טליה עובדיה בשמלת כלה של אלון ליבנה. עידן חסון,
אחרונה וחביבה ביותר!/עידן חסון

כאמור הטריו של אלון ליבנה, לווה בצוות ביוטי והגלאם משובח - כשעל עיצוב השיער פקד שגיא דהרי, בתסרוקות ברובן בשיער פזור (לחופה נכנסה עם חצי קוקו נמוך). על האיפור אורטל אלימלך, שלא שכחה ללכת על מראה האיפור המוכר של עובדיה עוד מימי השידורים, שכלל אייליינר חתולי ובולט. למתעניינות, שחף מצידו הלך על חליפת טוקסידו קלאסית מבית פולגת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully