וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כששמלת החופה של מאיה בוסקילה מוצלחת, השאר לא באמת חשובות

עודכן לאחרונה: 22.4.2024 / 12:06

הזמרת נישאה אמש בפעם השלישית, ואם היה לנו ספק האם סבב' ב או ג' הולך ומשתפר, מאיה לגמרי הוכיחה לנו זאת. שמלת כלולות מהמוצלחות והאציליות שראינו לאחרונה (וגם זו שאחריה)

מאיה בוסקילה מתחתנת/אור גפן. יח"צ

מאיה בוסקילה נישאה אמש לאהובה שאולי שלוים, כשפער הגילאים (18 שנים) ממש לא מנע מהשניים לממש את אהבתם כדת וכדין. עבור שלוים הייתה זו הייתה חוויה ראשונה (ונקווה אחרונה) תחת חופה וקידושין ואילו אצל הזמרת הייתה זו הפעם השלישית בה נישאה.

אתן יודעות מה אומרים, פעם שלישית גלידה. אנחנו אומרות פעם שלישית - וואו! הזמרת בת ה-46 הצליחה לשבור שיא הצלחה חדש, ברצף עונת החתונות שהחלה בתעשייה המקומית. בשמלת כלה שעוצבה על ידי המעצב הישראלי אלון ליבנה, שליווה אותה בפיס הייחודי איתו הגיעה לחופה אמש.

מאיה בוסקילה בשמלת כלה של אלון ליבנה. קסם צלמים,
פעם שלישית וואו. בחסות אלון ליבנה/קסם צלמים

שמלה בגזרת מקסי מפוסלת, עם מוטיבים של בד פרום עד כדי מעין של שהתעטף סביבה זרועותיה והינומה ארוכה שנמשכה אחריה לשובל מופלא. מחוך ויקטוריאני מבד טאפט משי בצבע וניל, נכח בפרונט ותמך במחשוף הנשי העומד, ונסגר לכיוון החצאית בצורה חדה שנתנה תחושת היצרות מחמיאה לפיגורה של בוסקילה. אנחנו יכולות להצהיר כאן קבל עם ועדה, כי מדובר באחד הפיסים המצוינים ביותר שנראו לאחרונה בגזרת מלתחת הכלות הישראליות ובטח ברזומה של ליבנה (לא שחסר, ועדיין!).

מאיה בוסקילה בשמלת כלה של אלון ליבנה. קסם צלמים,
מהפנטת/קסם צלמים

עוד בוואלה!

נסיכה של דיסני: הכל על שמלות הכלה של טליה עובדיה

לכתבה המלאה

הניחוח האירופאי אינו בא לידי ביטוי אך ורק בשמלה הראשונה. לאחר מכן נרשמה תוספת של פיסת בד שהפכה לקולר הטרנדי והשוס - שפע של סטייל מבית ליז מרטינז שהציגה רמה חדשה של קוטור ורומנטיקה. בשמלה הנוספת והמעולה לזכות מאיה וכאמור מבית מרטינז, נרשם עיצוב מיני קצרצר ואצילי כיאה לקולקציות של המעצבת הצרפתייה-ישראלית. השמלה כללה לאורכה פרנזים קצרצרים שתאמו לקו האופי של השמלה הראשונה של ליבנה, בסופה מכפלת דומה ומפוזרת וכשבמרכזה עומד אלמנט פפיון מוארך.

מאיה בוסקילה בשמלת כלה של ליז מרטינז. מסך אינסטגרם שגיא דהרי,
מיני מוצלחת מבית ליז מרטינז/מסך אינסטגרם שגיא דהרי

גם מבחינת גלאם האיפור-שיער, ההצטיינות לא פסחה על הקטגוריה. על האיפור הניודי המחוזק בפיגמנט כתמתם, בתוספת עיניים מעט מעושנות פקדה אורטל אלימלך. שיערה נשאר פזור בתסרוקת שביל באמצע מסודרת להפליא שנעשתה על ידי שגיא דהרי.

מאיה בוסקילה בשמלת כלה של אלון ליבנה. מסך אינסטגרם מאיה בוסקילה,
שובל ארוך בחסות ליבנה/מסך אינסטגרם מאיה בוסקילה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully